וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "העונש הזה שווה לגזר דין מוות"

21.12.2011 / 20:22

בקבוצה מתקשים לעכל את העונש הקשה בשל התפרעות האוהדים: "המכה הכלכלית אנושה". הנזק: כמיליון שקל

הלם גדול נפל הערב (רביעי) על בית"ר ירושלים, כאשר עונש של שני משחקים ללא קהל בפועל הוטל על הקבוצה בשל התפרעות האוהדים ופריצת אוהד לדשא במשחק הליגה האחרון מול בני יהודה. למרות שהקבוצה כבר מכרה כרטיסים למשחק נגד הפועל תל אביב ביום רביעי הבא, העונש יחול על משחקי הבית הקרובים מול האדומים ונגד מכבי נתניה. מלבד העונש הקשה, נקנסה הקבוצה גם בסכום של 60 אלף שקל. יחד עם הקנס ותשלום בסך 120 אלף שקלים להיכלי הספורט, מדובר בנזק כספי של יותר מ-1.2 מיליון שקלים. הדבר יגביל משמעותית את תוכניות הרכש שמתכננת הקבוצה לחודש ינואר.

בבית"ר אמרו לאחר ההחלטה: "המועדון שב ומגנה את התפרעות האוהדים במשחק מול בני יהודה, אולם מדובר בעונש חמור וחסר פרופורציה שגורם נזק כלכלי כבד לקבוצה על לא עוול בכפה. הענישה אינה עומדת בקנה אחד עם עונשים שקיבלו קבוצות אחרות שעמדו בפני ועדות משמעת לאחרונה. המועדון יגיש ערעור באופן מיידי, בתקווה שבית הדין העליון יקל בענישה באופן משמעותי ויאפשר לקיים את המשחק מול הפועל תל אביב עם קהל".

עוד אמרו בבית"ר: "העונש ממוטט אותנו, עכשיו גם 400 אלף הדולר מגאידמק לא יעזרו. אובדן ההכנסה הוא בסכום זהה. אנו נמצאים כעת בבעיה קשה. זאת מכה כלכלית אנושה עבורנו, העונש הזה שווה ערך לגזר דין מוות. לא רק שנפגענו מקצועית, המכה הכלכלית היא אנושה וקשה מאוד".

גם שחקן בקבוצה הגיב לעונש הכבד בחריפות: "רוצים להוריד אותנו ליגה בכוח. אני לא זוכר מתי קבוצות גדולות פה קיבלו שני משחקי רדיוס. בחיפה זרקו מוט ואפילו לא קיבלו על זה עונש. הם בכלל לא מבינים מה המשמעות של העונש הזה לקבוצה כמו בית"ר. להפסיד הכנסה של משחק בית נגד הפועל זה להפסיד שני זרים שאנחנו מחכים שיצטרפו בינואר לקבוצה. ההחלטה הזו לא שפויה".

שחקן נוסף בקבוצה אמר: "מעניין יהיה לשמוע מה יש לאבי לוזון לומר על העונש הלא שפוי הזה. יש כאלה שסוגרים להם את שערים 4-5 ומעבירים את הקהל שלהם לצד השני בדיוק ויש כאלה שמקבלים שני משחקים בלי קהל. המצב שלנו קשה מאוד אבל אנחנו רוצים להילחם עם כל מה שיש לנו וגם את זה לא נותנים לנו. חבל, שיודיעו לנו לא להופיע יותר למשחקים ויורידו אותנו ליגה יהיה להם הרבה יותר פשוט".

תגובות דומות ניתן לשמוע משחקנים נוספים ומאנשי בית"ר, אולם בשלב זה אין אישור לאף גורם במועדון לדבר. היו"ר איציק קורנפיין מעוניין להתייעץ לפני שיגיב ותגובת המועדון תובא בהמשך. ככל הנראה קורנפיין יפנה ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון ולבכירים נוספים, בניסיון לבחון האם ניתן להפחית את העונש או לפחות לדחותו, שכן איבוד ההכנסה ממשחק הבית מול הפועל תל אביב, המוערכת בכ-650 אלף דולר, היא בבחינת מכה קשה עבור ראשי המועדון.

בבקרת התקציבים יחכו לראות מה יהיה העונש הסופי של בית"ר לאחר הערעור, ורק אז, בהתאם לרצונות הקבוצה להוציא כספים נוספים בקשר לרכש יחליטו איך להתייחס לנושא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully