וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי טוטנהאם התעללו, ג'ון טרי ענה על המגרש

בלם צ'לסי התעלם מהקריאות נגדו ("לך לכלא") וענה במשחק ענק בדרבי. וילאש בואש מהלל: "המחויבות שלו פשוט נפלאה"

גם שונאיו הגדולים ביותר של ג'ון טרי נאלצים להוריד את הכובע בפני בלמה הוותיק של צ'לסי. אתמול (חמישי) טרי הצטיין במדי קבוצתו ב-1:1 המותח מול טוטנהאם בקרב הצמרת, וזאת למרות הימים הלא קלים שעוברים עליו לאחר שהתבשר על כך שיעמוד לדין בחשד לגזענות. אוהדי טוטנהאם הקניטו אותו לאורך כל המשחק, אבל טרי שמר על ריכוז, ובדקה ה-92 אך סיפק הצלה נהדרת לשער בטוח, כשזינק על כדור על קו השער ומנע כיבוש מאדבאיור.

"ההופעה שלו, היכולת שלו, המחויבות שלו, זה פשוט נפלא", החמיא אנדרה וילאש בואש לבלם שלו, "מאז התקרית הוא הצליח לשמור על ריכוז ותמיד נשאר מפוקס".

כצפוי, אוהדי טוטנהאם התעללו בטרי לאורך כל המשחק ("להתראות חבר, אתה הולך לכלא") ושרקו לו בוז בכל פעם שנגע בכדור, אבל הבלם היה זה שסיים את המשחק כשידו על העליונה, ובסיום הודה לאוהדי צ'לסי ונישק את הסמל של הקבוצה על חולצתו. "הכישרון שלו והאיכויות שלו מעולם לא הוטלו בספק", אמר וילאש בואש, "הוא חושב רק על הקבוצה הזאת".

לגבי המשחק, שבו צ'לסי נקלעה לפיגור מוקדם, אך השוותה ואף לרגעים גדולים השתלטה על המשחק, אמר המאמן הפורטוגלי של הכחולים: "התוצאה פחות חשובה, מה שחשוב זה ההופעה המדהימה שלנו. בהתחשב בריצה האחרונה של טוטנהאם, להוציא פה נקודה אחת זה מצוין. בתחילת החודש הייתי לוקח בשתי ידיים שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בארבעת המשחקים שניצבו בפנינו. אנחנו עדיין יכולים לזכות באליפות". בינתיים סוכנו של מילוש קראסיץ', שחקן יובנטוס, מאשר שצ'לסי מעוניינת בשחקן.

גם הארי רדנאפ מסופק בסופו של דבר מהתיקו בדרבי: "פתחנו מצוין ושלטנו, אבל הם השוו ושינו את המשחק. נקודה זאת נקודה. בחצי השני היה יותר קשה בלי ואן דר וארט, שמתח שריר. הכנסתי את פאבליוצ'נקו כי לא היה לי קשר ראוי שיחליף את רפאל".

* אלכס פרגוסון טען כי מנצ'סטר יונייטד תיאלץ להסתדר בשבועות הקרובים בלי פיל ג'ונס ואשלי יאנג, לאחר שהשניים נפצעו במשחק מול פולהאם. "אנחנו סובלים מפציעות. פולהאם הייתה מאוד אגרסיבית בחצי השני, ואשלי שילם את המחיר על זה", אמר פרגוסון על השחקן, שעלול להיעדר כשלושה שבועות. ג'ונס ספק מרפק מדמפסי, ופרגוסון אמר: "אני לא חושב שזה היה בכוונה". בסופו של דבר ג'ונס יהיה כנראה כשיר למשחק הקרוב של יונייטד בבוקסינג דיי, מול וויגאן.

אנגליה: ג'ון טרי יישפט בחשד לגזענות

מנצ’סטר ניצחה בדרבי של לונדון: 1:1 בין טוטנהאם לצ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully