וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ג'ון טרי יישפט בחשד לגזענות

הפרקליטות האשימה את קפטן צ'לסי באמירות גזעניות כלפי פרדיננד. הבלם: "אאבק בשיניים ובציפורניים להוכיח את חפותי"

יממה אחרי שההערות הגזעניות שהשמיע לכאורה לואיס סוארס מליברפול כלפי פטריס אברה, שעלו לו בהרחקה משמונה משחקים, היום (רביעי) ממשיכה אנגליה לסעור סביב ההחלטה בעניינו של ג'ון טרי, שנאשם בעבירות דומות. בלמה של צ'לסי הואשם בקריאות גזעניות לעברו של אנטון פרדיננד ויעמוד למשפט.

בתחילת החודש המשטרה המליצה להעמיד לדין את הבלם, כשהפרקליטות, שקיבלה את חומר החקירה, החליטה לאמץ את עמדת המשטרה, כשמשמעות הדבר היא שטרי יופיע בפני שופט ב-1 בפברואר. לאחר ההחלטה אמר הבלם: "אני אאבק בשיניים ובציפורניים כדי להוכיח את חפותי. אני מאוכזב מההחלטה להאשים אותי".

בצ'לסי מסרו באתר הרשמי שלהם כי "ג'ון הבהיר שהוא מכחיש את ההאשמה והוא נחוש לעשות כל מה שהוא יכול כדי להוכיח את חפותו. צ'לסי תמיד הביעה תמיכה מלאה בג'ון בעניין הזה ואין שאלה לגבי המשך התמיכה שלה בשחקן".

כזכור, טרי הכחיש את כל הטענות המיוחסות אליו לפיהן הוא השמיע קריאות גזעניות לעבר פרדיננד במהלך המשחק בין הקבוצות ב-23 באוקטובר. אלא שעל פי צילום הוידאו נראה טרי מסנן קללות גזעניות לעברו של הבלם: "אנטון, יא חתיכת שחור מזד***, חתיכת ראש ז***". טרי הכחיש את הדברים שיוחסו לו, אבל זה לא עשה רושם על המשטרה שהחליטה לחקור אותו תחת אזהרה.

השארתו של טרי בנבחרת היא יריקה בפני המסורת האנגלית

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully