וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "קיבלתי את ברכת הדרך. רוצה להתחיל בינואר"

23.12.2011 / 9:48

אלי גוטמן מגיב לראשונה על הפגישה המשולשת ביום ה'. גורם בהתאחדות: ”הוא ידע לפני שלושה חודשים שנציג את מועמדותו”

אלי גוטמן הגיב הבוקר (שישי) לראשונה על מינויו הצפוי לנבחרת ישראל, אחרי פגישה שלו אתמול עם שטרן חלובה ואבי לוזון: "נערכה פגישה עם אבי לוזון ושטרן חלובה, שבה שטחתי את האני מאמין שלי. קיבלתי את ברכת הדרך ואני ממתין לאישור המזכירות, שהבנתי שתתקיים בשבוע הבא. אני רוצה להתחיל לאמן בינואר, וזה מה שביקשתי. השניים קיבלו את בקשתי". מועמדותו של גוטמן תוצג כצפוי בישיבת המזכירות הבאה.

תנאי השכר לא עלו בפגישה, ואת זה הסביר גורם בהתאחדות כך: "הסכומים ידועים לגוטמן כבר חודשיים. הוא ידע כבר אז שיאמן. קודם המזכירות תאשר, אחר כך נשב גם על זה. הוא המועמד הראוי ביותר". אותו גורם הוסיף: "כבר ביום שלישי הזה נערוך את ישיבת המזכירות ונקבל את האישור. מבחינתנו הכל סגור. למיטב ידיעתי, כולם יצביעו בעד המינוי וזה יעבור ללא התנגדות".

המינוי הרשמי צפוי להיות בשבוע הראשון של ינואר, כאשר המאמן יעמוד על הקווים כבר במשחק הידידות מול אוקראינה (9 בפברואר) באצטדיון רמת גן בחודש פברואר. כזכור, אמש נפגשו השלושה בביתו של יו"ר ההתאחדות. בפגישה שארכה כשעה וחצי הציג המאמן את השקפת עולמו לגבי התפקיד.

גוטמן מתכוון להמשיך לבנות את הנבחרת על יוסי בניון, שהצהיר כבר שהוא מעוניין להמשיך בנבחרת כל עוד ירצו בו. "יוסי שחקן חשוב מאוד. הוא חזר לפרוע שטרות בארסנל וברור שגוטמן ירצה אותו", אמרו בהתאחדות.

ההתאחדות כבר החליטה כי תקציב השכר למאמן הבא יהיה 1.8 מיליון שקל ברוטו לקמפיין אחד (בחישוב פשוט מדובר בשכר שנתי של כ-230 אלף דולר). על פי ההערכות, המאמן ניר קלינגר שמשמש כרגע כפרשן יצטרף לגוטמן בחודש מאי. השניים יצאו לאחרונה לגרמניה וערכו שם השתלמות מאמנים. קלינגר נחשב למאמן מוערך מאוד גם בקרב אנשי ההתאחדות לכדורגל.

הפגישה עם גוטמן זכתה הבוקר גם לביקורת מסויימת מצד מספר חברי הנהלת התאחדות. "זה נראה מצחיק שמודיעים על מינוי וועדת איתור כשהמאמן ידוע כבר כמה חודשים שהוא יאמן. כמו שאמרנו, זאת וועדת אישור, לא וועדת איתור".

לוזון וחלובה הודיעו לגוטמן: אתה מאמן הנבחרת
איך יו"ר ההתאחדות שוב יורק לכולם בפנים?
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully