וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לאלי גוטמן: אתה מאמן נבחרת ישראל

23.12.2011 / 0:15

לוזון וחלובה נפגשו עם המאמן, שמעו ממנו את תוכניותיו והודיעו לו כי הם מעוניינים בו למשרה. התנאים הכספיים ידועים לגוטמן

זה היה באוויר כבר הרבה זמן וידוע, אבל עכשיו זה גם סוכם בין הצדדים. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון וסגנו שטרן חלובה נפגשו לפגישת היכרות ראשונה עם אלי גוטמן, בה פרש את משנתו. השניים הודיעו לו כי הם מעוניינים בו למאמן הנבחרת והם יגישו את המועמדות שלו למזכירות, כצפוי. כאשר מועמדותו תאושר, ייפגשו השלושה שוב וישוחחו על התנאים הכספיים שכבר ידועים למאמן.

הפגישה הייתה בביתו של לוזון וארכה כשעה וחצי. במהלכה השניים ביקשו מגוטמן השקפת עולמו לגבי התפקיד. כזכור, ההתאחדות החליטה מבעוד מועד כי תקציב השכר למאמן הבא יהיה 1.8 מיליון שקל ברוטו לקמפיין אחד (בחישוב פשוט מדובר בשכר שנתי של כ-230 אלף דולר). המינוי הרשמי צפוי להיות בשבוע הראשון של ינואר כאשר המאמן יעמוד על הקווים כבר במשחק הידידות מול אוקראינה באצטדיון רמת גן בחודש פברואר.

גוטמן בן ה-53 החל את הקריירה בליגה הבכירה כעוזר מאמן של שלמה שרף במכבי חיפה ב-1990. שנתיים לאחר מכן עבר לצפרירים חולון כמאמן ראשי והמשיך למכבי הרצליה, הפועל בית שאן, הפועל באר שבע עימה זכה בגביע המדינה ב-1997 והפועל חיפה אותה הוביל לאליפות ב-1999. בשנת 2000 עזב את הפועל חיפה אחרי שלוש שנים ועבר לבית"ר ירושלים, שם חווה תקופה עגומה שפגעה גם במצבו הבריאותי והוא עזב במהלך העונה.

לאחר מכן חזר לעמוד על הקווים ועבד בהפועל פתח תקוה, שוב בהפועל חיפה ובהפועל באר שבע, ואז יצא לתקופה בקפריסין, שם אימן את פראלימני וא.א.ל לימסול. ב-2007 הגיע להפועל תל אביב, סייע לה להישאר בליגה והמשיך לאחר מכן להשגת המקום השני, זכייה בגביע המדינה ועד לדאבל המרשים ב-2010 וההעפלה לליגת האלופות שבאה בעקבותיו. סך הכל זכה גוטמן בשתי אליפויות ושלושה גביעים כמאמן ראשי.

כצפוי, המינוי לא זקוק לוועדת איתור

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully