וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "ועדת איתור? אולי התכוונו לוועדת אישור"

21.12.2011 / 14:05

חבר הנהלה בהתאחדות על הוועדה שאמורה להודיע על מינוי אלי גוטמן כמאמן הבא. תמיכה גורפת למינוי המאמן לשתי קדנציות

הנהלת ההתאחדות לכדורגל תתכנס בחודש הבא כדי לדון במאמן הבא, אך עוד קודם לכן אמורה לקום ועדת איתור שתמליץ על שמו של המועמד המוביל. כפי שכבר פורסם, בעוד כשבועיים אמורה להתקיים פגישה בין אבי לוזון לאלי גוטמן, בה יפרוס המאמן את משנתו בנוגע לתפקיד המאמן. הפגישה אמורה להתקיים עוד לפני שוועדת האיתור תמליץ על מאמן.

חבר הנהלה בהתאחדות הסביר היום: "זוהי למעשה ועדת אישור, לא ועדת איתור. אולי זאת הכוונה. תפקידה יהיה לאשר את מה שרבים מחברי ההנהלה והציבור הישראלי יודעים – אלי גוטמן יהיה המאמן הבא". גוטמן, אגב, מעדיף לקחת את ניר קלינגר כעוזרו. לאחרונה השניים נסעו יחד להשתלמות מקצועית בגרמניה ובמהלך הנסיעה נוצרה כימיה טובה בין השניים. קלינגר, שעזב לאחרונה את באר שבע, נחשב למאמן מוערך מאוד גם בקרב חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל.

אתמול, כזכור, הודיעה מזכירות ההתאחדות באופן רשמי על סיום כהונתו של לואיס פרננדז. בהנהלה קיים רוב בעד מינויו של המאמן הבא לשתי קדנציות, כדי שיוכל להכין תכנית לטווח ארוך ולא יעבוד לטווח קצר. שכרו של המאמן, כאמור, כבר ידוע - 1.8 מיליון שקל לקמפיין. נושא גוטמן לא עלה על הפרק וגם לא יכול היה לעלות במסגרת הדיון, משום שהתקנון אוסר זאת אם הנושא לא הובא לסדר היום.

גוטמן יצטרך להתמודד עם בית לא קל, שכולל את נבחרות פורטוגל, רוסיה, צפון אירלנד, אזרבייג'אן ולוקסמבורג. המשחק הראשון, באזרבייג'אן, יתקיים ב-7 בספטמבר (יום שישי). כעבור ארבעה ימים, בשלישי, תארח הנבחרת את רוסיה.

דירוג פיפ"א: ישראל סיימה את 2011 במקום ה-37

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully