וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לואיס פרננדז סיים את תפקידו כמאמן הנבחרת

20.12.2011 / 16:40

מזכירות ההתאחדות הודיעה כצפוי על סיום כהונתו. לוזון וגוטמן ייפגשו לראשונה בינואר, ועדת איתור תמליץ על המאמן הבא

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (שלישי) כדי לעלות על סדר היום מספר נושאים שיעלו בישיבת הנהלת ההתאחדות שמתקיימת בשעה זו. לאחר הישיבה הודיעה המזכירות כי חוזהו של המאמן הלאומי לואיס פרננדז לא יוארך ולמעשה, פרננדז מסיים בכך רשמית את תפקידו כמאמן נבחרת ישראל וכעת בהתאחדות יכולים להתפנות למינוי מאמן חדש. את המאמן החדש תבחר ועדת איתור, בדיוק כפי שנעשה לפני מינוי פרננדז

קודם ישיבת ההנהלה אמר היו"ר אבי לוזון לחברים כי לא פנה למאמן אלי גוטמן, שנחשב למועמד היחיד לרשת את פרננדז. כפי שכבר פורסם, בתחילת ינואר צפויה פגישה רשמית ראשונה בין יו"ר ההתאחדות לגוטמן וההערכה היא שהמאמן ימונה כבר בחודש הבא כאשר ההתלבטות היא האם להעניק לו חוזה לקדנציה אחת או שתיים, כאשר חברי הנהלה רבים תומכים בחוזה לשתי קדנציות.

אריה זייף, אחד מחברי המזכירות, אמר לאחר הישיבה: "לא היה שום דיון בנושא המאמן, זה יוחלט בינואר. דובר בעיקר על האלימות במגרשים. היה דיון די ארוך ונאמר במפורש שלא יהיו הנחות. בפעמים הבאות ינקטו צעדים חריפים נגד האוהדים, כי זה מוציא שם רע להתאחדות ולכדורגל. אני מעריך שיהיו פגישות ובסופו של דבר יקבע המאמן, אין ספק שגוטמן הוא מועמד ראוי".

אריאל שיימן הוסיף: "עד עכשיו רק נכשלנו. למאמן הבא נצטרך לתת שמונה שנים, כדי שיוכל לבנות את הנבחרת כמו שצריך".

יש לציין כי על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל אסור לדון במועמדותם של המאמנים הבאים ללא ציון מפורש בסדר היום שמובא בפני חברי ההנהלה.

ולעניין אחר. לוזון הודיע כי משחק הידידות נגד אוקראינה בחודש פברואר יתקיים באצטדיון רמת גן.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully