וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי קנדה: "אל תספידו את הפועל תל אביב כל כך מהר"

22.12.2011 / 17:33

המגן האדום לא מוותר על האליפות ומרוצה משובו של קשטן: "מרגישים שאבא חזר". מריו פצ'אלקה הגיע למתחם חודורוב

הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה, הגיע היום (חמישי) למתחם האימונים של הפועל תל אביב לראשונה מאז עזב את ישראל לפני כשבוע בלי להודיע לראשי המועדון. כזכור, פצ'אלקה סובל מפציעה בגב והוא החליט לקבל טיפול במולדתו על דעת עצמו, למרות שבהפועל לא אישרו לו לעזוב.

פצ'אלקה צפוי לעמוד לוועדת משמעת וכרגע נראה שהוא יספוג קנס כבד. בנוסף, אם הקבוצה תמצא לו מחליף ראוי, נראה שהוא ישוחרר. במקרה כזה, הפועל לא תטצרך לפצות אותו מכיוון שהפעולות שלו בשבוע האחרון הן בבחינת הפרת חוזה.

עם זאת, בהפועל תל אביב יודעים ששחרור של פצ'אלקה ושל ביוואן פרנסמן הפצוע בינואר, יפגע בסיכויי הקבוצה לזכות באליפות ולכן קיימת גם אופציה להשאירו.

פרנסמן אמור לחזור לפעילות בעוד כשלושה וחצי שבועות, בעוד מצב בריאותו של פצ'אלקה לא ברור. רק אחרי שיעבור בדיקות נוספות אצל רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקופף, תתברר תקופת ההחלמה לה הסלובקי זקוק. לפיכך נראה שבכוונת הצוות המקצועי וההנהלה לחזק את הקבוצה בשחקנים ישראלים. שני המועמדים העיקריים הם עומרי בן הרוש ממכבי נתניה, וטל בן חיים ממכבי פתח תקוה.

בחזרה למתחם חודורוב: הפועל תל אביב ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת (20:00). מי שיחזור להרכב בוודאות הוא החלוץ עומר דמארי, ששב מעונש השעיה. גם השוער אפולה אדל יפתח אחרי שנעזר מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה בגלל שהוא התחתן בחו"ל. המאמן דרור קשטן ממשיך להתלבט בכל הנוגע לזהות השחקן שיפתח לצד וואליד באדיר במרכז ההגנה.

המגן עומרי קנדה התייחס היום לחזרתו של קשטן, שקם אתמול מהשבעה על אחיו: "ההרגשה היא כאילו החזירו לנו את האבא שלנו. יש לנו כמה משחקים קשים ואין ספק שהחזרה של דרור תוסיף לנו. הפער מקרית שמונה אמנם עומד על חמש נקודות, אבל הליגה עוד ארוכה ואסור להספיד את הפועל תל אביב כל כך מהר".

מלבד זאת, באימון היום תורגל מחמוד עבאס ועמרי קנדה על חשבונו של גל שיש ונוסא איגייבור. קשטן מתלבט האם להחזיר את נעאל חוטבא לתפקיד המגן השמאלי על חשבונו של שיש ולכן קנדה תורגל באגף הימני של ההגנה. איגייבור סובל מכאבים במפשעה ובמקומו תורגל מחמוד עבאס.

הפועל תל אביב תתקשה לשחרר את מירקו אורמוש
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully