וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לפצ'אלקה: "חזור תוך 48 שעות"

15.12.2011 / 20:42

הסלובקי של האדומים טס למולדתו ללא רשות על מנת לעבור טיפולים בגבו. בקבוצה הוציאו לו הודעה וטענו כי טיפלו בו היטב

שחקני הפועל תל אביב אומנם עסוקים הערב (חמישי) במשחקה של הקבוצה מול בלומפילד בסיום שלב הבתים של הליגה האירופית, אלא שבמועדון מטפלים היום בנושא אחר לגמרי.

בשבוע שעבר ביקש מריו פצ'אלקה, בלמה הסלובקי הפצוע של הקבוצה, לטוס למולדתו על מנת לקבל טיפולים בגבו. כשהבין שבמועדון לא יאשרו זאת, הוא הודיע כי ייסע בכל מקרה. הבוקר, ראשי הקבוצה לא ידעו האם השחקן עזב את הארץ או לא ואילו בהמשך היום גילו כי הוא אכן עשה את דרכו לסלובקיה. בהפועל כבר אמרו כי לעזיבתו ללא רשות של פצ'אלקה תהיינה השלכות, שינועו בין קנס כספי גבוה לפרידה אפשרית כבר בינואר הקרוב.

הערב, הוציא יועצה המשפטי של הפועל תל אביב, עורך הדין אפרים ברק, הודעה ישירה לפצ'אלקה בה נאמר: "החלטתו לעזוב את הארץ ללא אישור מהווה הפרעה חמורה של החוזה ועליו להתייצב תוך 48 שעות במועדון. אם יבחר שלא לעשות כן, המועדון יראה בו אחראי על הנזקים שגרם למועדון. יש לציין כי רופא המועדון הד"ר משה לוינקוף טיפל בו ביסודיות ועל פי מיטב ידיעתנו לא הוחסר ממנו כלום".

יש לציין כי הנהלת האדומים חיפשה את הבלם לכל אורך היום, אולם לא מצאה אותו בישראל. כעת נחכה לראות מה יהיה עונשו כשישוב ארצה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully