וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תתקשה לשחרר את מירקו אורמוש

21.12.2011 / 11:57

הקשר לא יכול לעבור מסיבות בירוקרטיות. מריו פצ'אלקה יחזור לארץ. המועדון נקנס ב-15 אלף שקל בשל השימוש בלייזר

שי אבוטבול ייפגש בתחילת השבוע הבא עם אלי טביב על מנת לסיים את פרשת חוזהו ולחתום על חוזה חדש בהפועל תל אביב או לחילופין להגיע להבנות חדשות על חוזהו שנחתם בקיץ האחרון.

כזכור, הקשר הגיע לסיכום עם המועדון על חוזה חדש במסגרתו ירוויח 150 אלף דולר בחמש שנים, אחרי שיצא בקיץ האחרון למאבק של מול הנהלת המועדון על שדרוג בשכרו, אלא שזכרון הדברים בין הצדדים נחתם ביורו, כלומר על פי אותו הסכם הקשר אמור להשתכר כ-150 אלף יורו לחמש שנים, הבדל של כ-750 אלף שקל לטובת אבוטבול, מה שהוביל למתיחות בין טביב למנכ"ל דורון אוסידון וגרם בין היתר לכך שהבעלים ניסה לשכנע את גבי קצרה לחזור לתפקיד.

כעת ינסו אבוטבול וטביב להגיע לסיכום חדש שיאפשר להעביר את חוזהו של הקשר בבקרת התקציבים, אך במידה שטביב ייסוג מההבנות הקיימות, המאבק מהקיץ החולף עשוי לחזור.

בקבוצה מעוניים לשחרר את מירקו אורמוש, אך בגלל בעיות בירוקרטיות המהלך הזה בעייתי. דרור קשטן וטביב שוחחו היום, כשזהו אחד הנושאים שעלו בשיחה. אורמוש שיחק בשתי קבוצות שונות העונה, מה שלא מאפשר להעביר אותו לקבוצה נוספת. לכן הדברים תלויים כעת בהסכמת האדומים לשחרר את אורמוש בחזרה לספליט, ובמקרה כזה הם יצטרכו לשלם לו פיצויים בגובה שכרו עד תום העונה, וזאת רק אם ספליט תהיה מוכנה לקלוט אותו בחזרה. במידה וזה לא יקרה והפועל תל אביב תתעקש לשחררו, היא תפר בכך את חוזה ההסכם שעליו חתמה ועשויה לקבל תביעה משפטית על הפרת הסכם.

הבלם מריו פצ'אלקה, שכזכור עזב את ישראל ללא אישור בשבוע שעבר וטס למולדתו סלובקיה על מנת לעבור טיפולים בגבו הפגוע, צפוי לנחות בארץ מחר והוא יועמד לועדת משמעת בה יקבע עונשו. הפועל תל אביב עמדה לדין היום (רביעי) בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה במשחק ההפסד ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה. על פי דו"ח השופט אלי חכמון, האוהדים האדומים סנוורו עם לייזר את השוער לירן שטראובר. למרות שנגד הקבוצה עומד עדיין עונש על תנאי של משחק ללא קהל, המועדון ספג קנס בלבד בגובה 15 אלף שקל.

היום ביקרו שחקני הפועל תל אביב במחלקות השונות בבית החולים דנה שבאיכילוב. אביחי ידין סיפר: "התרגשנו לבקר היום את הילדים ולהביא קצת אור למחלקה בחג החנוכה. אנו מודים לחברי הנהלת בורסת היהלומים הישראלית על היוזמה היפה. אנחנו מבקשים לאחל בשם המועדון רפואה שלמה לילדים וחג שמח".

לידיעה שחשפה את הבלבול בחוזהו של אבוטבול

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully