וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העונש: בית"ר לא תוכל לצרף את פאסוס

22.12.2011 / 12:48

החלוץ שאמור היה להצטרף מתרחק. אפשרות: בית"ר תסכם על המרת העונש ברדיוס עם קהל ותארח את הפועל ת"א ברמת גן

לאחר שבבית"ר ירושלים הגדירו אתמול (רביעי) כ"גזר דין מוות" את העונש שהוטל על הקבוצה על ידי בית הדין המשמעתי - שני משחקי בית ללא קהל שיובילו ללפגיעה כוללת בהכנסות של 1.2 מיליון שקל - במועדון מתכוונים להגיש במהרה ערעור, בו ידונו בבית הדין העליון של ההתאחדות כבר ביום ראשון.

בבית"ר דיברו היום על כך שבבית הדין העליון ניתן לבקש בקשה לעיכוב ביצוע העונש, היות והקבוצה החלה למכור כרטיסים למשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, וכמו כן בבית"ר מקווים שהעונש יומתק לפחות למשחק אחד ללא קהל מתוך רצון להתחשבות במועדון בשל המצב הכלכלי הרעוע בו הוא נמצא.

בקבוצה אף ינסו להיעזר בימים הקרובים בגורמים בהתאחדות כדי להגיע להסדר שיאפשר לה להמיר את העונש במשחק מול הפועל תל אביב ברדיוס עם קהל, ולארח את האדומים באצטדיון רמת גן.

היום מתברר כי המכה האנושה שספגה הקבוצה בבית הדין לא מסתיימת רק בחוסר היכולת להתחזק בעזרת התמיכה הצפויה של ארקדי גאידמק, עליה עדיין לא בנו בשלב זה במועדון, כיוון שהכסף שגויס עד כה ללא גאידמק הספיק על מנת להעביר בינואר את חוזהו של החלוץ הברזילאי ליאנרדו פאסוס בבקרת התקציבים.

כעת, במידה והעונש לא ישונה, צפוי הגרעון של בית"ר בבקרה לגדול משמעותית, ובמצב כזה הקבוצה לא תוכל לצרף את החלוץ שיובל נעים משווע להגעתו. כזכור, בית"ר כבר השיגה את הערבויות הנדרשות לחוזהו אך טופס השחרור של החלוץ הגיע באיחור ולכן הוא ממתין בארץ כבר שלושה חודשים בכדי להצטרף.

בתוך כל האווירה הזאת, ערכה היום הקבוצה אימון בוקר בו השחקנים לא הפסיקו לדבר על העונש שהוטל אתמול על הקבוצה והמשמעות שלו. אחד השחקנים אמר: "גם ככה מאז באר שבע אנחנו עם הראש באדמה. שחקנים דיברו ביניהם עד שעות מאוחרות בלילה מרוב לחץ ממה שעשוי לקרות וקשה להתעורר לאימון ככה. אבל אין לנו ברירה, אנחנו צריכים לשים את זה בצד כי יש לנו מלחמת עולם ביום ראשון בעכו. אנחנו מקווים שלפחות נגד הפועל תל אביב נשחק עם קהל. אפשר לחשוב שיש כאן ליגה כזאת איכותית שמישהו יכול להרשות לעצמו משחק כזה בלי קהל".

בבית"ר זעמו על העונש: "זה גזר דין מוות לקבוצה"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully