וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "גל שחקן חשוב", אלברמן: "חיכיתי לזה הרבה זמן"

22.12.2011 / 12:48

מאמן מכבי תל אביב מנסה להחזיר לקשר את הביטחון. יצחקי סובב את הקרסול ונטש את האימון. קולאוטי החלים מהפציעה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת משחקה ביום ראשון מול מ.ס אשדוד. לראשונה זמן רב עמד סגל כמעט מלא לרשות המאמן ניר לוין, כשלמעט רפי דהן הפצוע, נכחו כולם באימון הקבוצה. לצערו של לוין, ברק יצחקי נפצע בקרסולו במהלך האימון, טופל על ידי הצוות הרפואי, ונטש את האימון.

שלושת שחקני הנבחרת הצעירה - ברק לוי, עומר ורד ודור מיכה - סיימו את מחנה האימון שלהם עם הצעירה והצטרפו לחבריהם. רוברטו קולאוטי, שמחלים מפציעה בשריר הירך, התאמן גם הוא עם חבריו ועשוי להיות כשיר ליום ראשון. המאמן לוין לא תרגל הרכב לקראת המשחק, אולם מסתמן כי לא יבוצעו שינויים קיצוניים מההרכב שניצח את הפועל פתח תקוה במחזור הקודם. אחד השינויים האפשריים הוא הצבתו של קולאוטי בחוד על חשבון מוסא קונאטה.

כצפוי, ניר לוין ימשיך כנראה בתפקידו כמאמן הראשי, על אף שבתחילה נטען שהמינוי רק זמני. אתמול שלח לוין מייל לכל אנשי מחלקת הנוער, ופיזר חלק מסמכויותיו. כמו כן היום בבוקר הצטלם עם הקבוצה יחד עם לוין לתמונה קבוצתית, דבר נוסף שמרמז על הקביעות.

אמש פרסמה הקבוצה הודעה שאלירן עטר התנצל בפני ג'ק אנגלידיס על התקרית מול גילי לנדאו. כזכור, עטר גם נפגש עם מאמן הפועל פתח תקוה ויישר עמו את ההדורים. בנסף עטר נקנס ב-2,000 שקל בשל העובדה שהתראיין ללא אישור. גורם במכבי אמר: "שמחים שהפרשה מאחורינו. זה יכול היה להסתייים הרבה קודם, חבל שבהפועל פתח תקוה ניסו לעשות הון פוליטי על התקרית הזאת".

"אלירן קיבל את ההגנה הזקוקה מצד המועדון"

לאחר האימון קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים, בה אמר ניר לוין בנושא של אלירן עטר והעימות עם לנדאו: "בלי שום ספק הפרשה הזו יצאה מפרופורציות, אני שמח שהיא נגמרה אתמול, וחבל שזה לא קרה קודם. מועדון מכבי תל אביב שומר על קוד התנהגות שבו השחקן לא היה צריך לענות למאמן של הקבוצה היריבה גם אם הוא אמר משהו. טיפלנו בנושא הזה בהיבט של השחקן מול המועדון. אני לא אחראי לתקן דברים בקבוצות אחרות. ברור שמה שאמר אלירן היה תגובה לדברים שנאמרו אליו. לכן מכבי תל אביב התייחסה לכך בצורה הזו. היה עדיף שהדברים הקלים שנאמרו לא היו נאמרים. אנחנו שמים את הדבר הזה מאחורינו. מכבי תל אביב עומדת מאחורי כל השחקנים שלה, וזה מה שנעשה גם בעניין אלירן עטר. הנושא טופל מול אלירן, ומצד שני הוא קיבל את ההגנה הזקוקה מצד המועדון. בזה הסתיים הסיפור".

על המשחק הקרוב, אמר לוין: "אשדוד נמצאת במקום השני בזכות. נעשית שם עבודה טובה מאוד, הקבוצה הזו השתפרה והתקדמה. זו קבוצה מצוינת במיוחד בבית. אנחנו מתמקדים במטרות שלנו ובדברים שאנחנו מנסים לעשות ולשפר. אנחנו מקווים שקו ההתקדמות המסוים יימשך. לא צריך לצאת מפרופורציות כי מכבי תל אביב יכולה לשחק הרבה יותר טוב מאיך שהיא שיחקה נגד הפועל פתח תקוה. יש עוד מקום לשיפור במשחק ההגנה וההתקפה. אנחנו מקווים שזה יימשך".

על הבסיס המקצועי שלו, אמר: "הכוונה שלנו היא שיהיה שלד מסוים של שחקנים שיובילו וינהיגו בכפוף ליכולת שלהם. יש מספיק זמן לראות מה יהיה מצבו של ברק יצחקי. יש בסיס ושיטה שמתקדמים לאורך הדרך". לגבי הצוות שעובד איתו, אמר המאמן: "כרגע זה לא משהו שעומד על הפרק, קובי אלפסי הוא העוזר שלי. יש צוות מצוין ואיכותי וזה לא עומד על הפרק". על המשך עתידו בקבוצה הבוגרת, אמר: "אני נמצא כאן עד שאתבקש ואדרש. זה יכול להיות בשבועות הקרובים או עד סוף העונה. כרגע זה לא משנה הרבה מבחינתנו. החשיבה היא לטווח הקצר כדי להכין את הקבוצה למשחק הקרוב וגם חשיבה לעוד חודש".

על האריס מדוניאנין, אמר לוין: "האריס חזר מחופשה, ייקח לו קצת זמן לחזור לכושר. הוא שחקן בסגל הקבוצה, וברגע שהוא ישלים את הפערים הגופניים כתוצאה מזה שהוא לא התאמן עם כל הקבוצה, הוא יהיה חלק מהסגל". לוין גם החמיא לגל אלברמן, שישב לצידו במסיבת העיתונאים, ואמר: "גל לא ירד דקה אחת מהמשחק, זה אומר על הכוונה שלנו לגביו. יש לו חשיבות שלא מוטלת בספק, וכפי שאתם רואים, הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה".

גל אלברמן עצמו אמר: "הסיבה שהגעתי למכבי תל אביב היא כדי להיות שחקן חשוב, לקחת חלק בהצלחות ובכשלונות. מבחינתי לאורך כל התקופה לא דיברתי והתרכזתי רק בעבודה הקשה. אני חייב להוכיח שבוע אחרי שבוע שזה מגיע לי, חיכיתי לזה הרבה זמן. זה לא פשוט אחרי התקופה הקשה שהייתי מחוץ למשחק, אבל אני משתדל לתת את כל כולי לטובת הצלחת הקבוצה".

על הקבוצה עצמה, אמר: "עד היום ראינו כמה סוגים של מכבי. קבוצה תוססת עם המון ביטחון שהתערער. אנחנו מנסים לשים את כל התקופה הרעה מאחור ולהחזיר את הימים היפים מתחילת העונה. מה שקרה שייך להיסטוריה והיום הסיטואציה היא אחרת. אני מתעסק רק בלהוכיח את עצמי". על המשחק נגד הפועל פתח תקוה, הוסיף הקשר: "המשחק התפתח כך שנקלענו לשליש האחרון של המשחק עם יתרון שביר. היה חשוב לנו לצאת עם שלוש נקודות. ניסינו לעשות את זה מול נתניה, אבל ספגנו".

היום נפגש יצחקי עם ילדים בקניון איילון כדי לחתום על כדורי רגל לאוהדים ולהצטלם עימם למגנט מיוחד במסגרת הפנינג של "סופר גול", מטעם שקדי מרק סופרגול.

כל הידיעות על מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully