וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "שיקרו לי בליברפול"

חלוצה של צ'לסי מספר על המעבר שלו: "לא מבין מדוע האוהדים כועסים עליי". על המומנטום שלו, אמר: "צריכים לכבד אותי יותר"

העזיבה של פרננדו טורס את ליברפול לפני שנה נותרה כמעין חידה אצל לא מעט חובבי כדורגל, ובמיוחד בקרב אוהדי ליברפול שהופתעו לגלות שהחלוץ הספרדי עובר תמורת 50 מיליון ליש"ט לשורותיה של צ'לסי. היום (חמישי) מספר טורס כמה פרטים מתוך ההתנהלות של ליברפול, אבל חמור מכך הוא מכנה את ראשי הקבוצה כ"שקרנים" בראיון ל'קאנאל פלוס'.

"האוהדים של ליברפול לא יודעים את האמת לגבי הסיבה שבגללה חתמתי בצ'לסי", סיפר טורס בראיון. "האוהדים אפילו לא יודעים חצי ממה שקרה. הם לא מכירים את האנשים שנמצאים בליברפול, ותופסים אותם בצורה שונה ממה שהם באמת. הם נתנו הבטחה שהם לא מימשו ואני עזבתי מכיוון שהבנתי שאין לי זמן להיות חלק מפרויקט שלוקח שנים. אין לי שום דבר נגד אוהדי ליברפול. לא רציתי לעזוב את ליברפול בדרך שבה עזבתי, אבל המועדון שיקר לי. התאכזבתי ולא הבנתי מדוע האוהדים שונאים אותי".

למרות שהבקיע רק שלושה שערים במדי צ'לסי מאז שהצטרף, הוא מרגיש שהוא ראוי ליותר כבוד על ההישגים הקודמים שלו. "אני אנסה להיות יותר צנוע ואנסה לחזור להרכב של צ'לסי", הבהיר. "אני לא נמצא במומנטום טוב, אבל אני אלוף העולם ואלוף אירופה ואני ראוי ליותר כבוד. זה קשה להיות על הספסל, אבל אני מכבד את השחקנים שמשחקים. אני אכבד את הקבוצה".

טורס גם התייחס לשאלה האם הוא עשוי לאבד את מקומו בסגל ליורו 2012, והשיב: "זה נכון שויסנטה דל בוסקה מוטרד בנוגע אלי ולגבי המומנטום שלי בצ'לסי. החזרה להיות החלוץ שהייתי תלויה בי. אם אני אחזור למה שהייתי לפני כמה שנים, אני אהיה חלק חשוב בנבחרת הספרדית".

מילאן שוקלת לצרף את פרננדו טורס

אנדרה וילאש בואש: "לטוטנהאם יש מספיק כישרון"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully