וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש: "לטוטנהאם יש מספיק כישרון"

לנון ייעדר, בייל בספק, אבל מאמן צ'לסי משוכנע שלרדנאפ יש אופציות מגוונות לקראת הדרבי (ה', 22:00, ספ' 1 ו-HD)

כבר שנים שבלונדון לא זוכרים חג מולד אליו הגיעה טוטנהאם כשהיא מקדימה בטבלה גם את צ'לסי וגם את ארסנל. התרנגולים רוצים לעשות זאת העונה, וכדי לשמור על יתרונם מול היריבות העירוניות וגם להצהיר כוונות, הם צריכים להשיג את שלוש הנקודות מחר (חמישי, 22:00, ספורט1 ו-HD) בבית נגד צ'לסי.

אחרי פתיחת עונה עגומה עם שתי תבוסות מול נציגות העיר מנצ'סטר, טוטנהאם רצה מבלי להביט לאחור, כולל שישה ניצחונות רצופים בוויט הארט ליין, כשבדרך מעדה רק פעם אחת ב-13 משחקים, עם ההפסד 2:1 לסטוק סיטי. מדובר בהתחלה השנייה הכי טובה של טוטנהאם ב-129 שנות קיומה (רק עונת הדאבל ב-1960/1 החלה בצורה מוצלחת יותר). הארי רדנאפ יצטרך להסתדר ללא ארון לנון הפצוע, כשגם בצד שמאל של הקישור קיים ספק לגבי כשירותו של גארת' בייל. עמנואל אדבאיור אף הוא בספק.

מן העבר השני, צ'לסי תגיע למשחק כשברקע הצרות המשפטיות של הקפטן ג'ון טרי, שיישפט בגין הקריאות הגזעניות שהפנה לעבר אנטון פרדיננד. לא מעט עיניים במשחק יופנו לעבר טרי, שיקווה לקבל עזרה מחבריו ובעיקר מפרנק למפארד (רחוק שלושה כיבושים מ-150 שערי ליגה) שמתחרה עם ראמירס על מקום בהרכב.

"טרי ישחק בכל מקרה", הבהיר אנדרה וילאש בואש. "הוא כשיר ומוכן לשחק, בטח כשהמצב בעייתי עם דויד לואיז הפצוע. טוטנהאם? יש להם מספיק כישרון גם בלי בייל ולנון". צ'לסי, אגב, לא ניצחה את טוטנהאם בחוץ מאז 2005, כשהפסד נוסף הפעם יסדר לתרנגולים את ניצחונם ה-50 בכל המסגרות על הבלוז.

ג'ון טרי יישפט בחשד לקריאות גזעניות

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully