וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "מוריניו מקנא בנו"

מגן ברצלונה התעצבן לשמוע על הזלזול של הפורטוגלי באליפות העולם לקבוצות: "הדבר היחיד שיש לו ערך זה מה שהוא זוכה"

זה לא סוד שהדם החם שזורם בין ברצלונה לז'וזה מוריניו רק מתגבר משבוע לשבוע, אבל אם עד עכשיו הקטאלנים השתדלו להימנע מביקורת מפורשת כלפי מאמן ריאל מדריד, נדמה שדני אלבס שובר מעט את המגמה הזו ומדבר בגנותו של המאמן הפורטוגלי.

אחרי שמוריניו תיאר את אליפות העולם לקבוצות כ"לא יותר מאשר כמה משחקים קטנים", המגן הברזילאי לא נשאר חייב והמשיך בפתיחת החזית באתר הרשמי של ברצלונה: "מוריניו הוא אדם שמשחק את התפקיד שלו, הוא מפחית ממה שאנשים אחרים זוכים. הדבר היחיד שיש לו ערך זה מה שהוא זוכה. זו האישיות שלו, ואנחנו מכבדים אותו".

אלבס המשיך בהשוואה: "הקבוצה שלי שונה. כדי לשחק ב'משחקים הקטנים' האלה, כפי שהוא קרה להם, אתה צריך לזכות בליגת האלופות. עשינו את זה וזו הסיבה לכך שאנחנו שמחים. קנאה זה דבר רע. אנחנו חיים ברגע, ואנחנו כרגע אלופי העולם. המספרים הם מה שהם גם אם זה מטריד מישהו". על היריבות עם ריאל, הוסיף אלבס: "אנחנו לא מוטרדים על ידי מדריד מכיוון שאנחנו לא מרגישים שאנחנו נחותים מהם, ואם אתה לא מרגיש נחות מול אלה שמבקרים אותך, זה לא מטריד אותך".

ובכל זאת משהו מטריד את אלבס: "אני מוטרד מהניסיון המתמשך שלהם לפקפק בהישגים שלנו. תמיד זה 'אבל' או 'למה'. זה הדבר היחיד שאני לא מבין, אבל אני מבין שזו מלחמה שאי אפשר לנצח בה, אנחנו רק מנסים להתחרות היטב ולעשות את זה קשה לאחרים".

קרלוס ביאנצ'י: "מסי יותר טוב ממראדונה ומפלה"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully