וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביאנצ'י: "מסי יותר טוב ממראדונה ומפלה"

כדורגלן העבר הארגנטינאי הבהיר את עמדתו בהשוואה הגדולה מכולן, וקבע: "ברצלונה היא הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה"

כנראה שהשאלה הגדולה בכדורגל העולמי סביב השחקן הטוב בעולם תלווה אותנו עוד הרבה מאוד זמן. מי שמספק היום (שלישי) את העמדה שלו בסוגיה הבוערת הוא קרלוס ביאנצ'י, שזכה בעבר שלוש פעמים בגביע הביניבשתי, ולדבריו אין ספק שליאונל מסי עוקף בסיבוב את דייגו מראדונה ופלה.

למרות שלא זכה עוד להניף גביע עולמי, מסי נחשב לפייבוריט של ביאנצ'י, שאימן בעבר בין השאר בבוקה ג'וניורס ובוולס סארספילד, ובטור שלו ב-ESPN הוא קובע שהארגנטינאי הגדול מכולם. "לפני כמה ימים הייתה לי שיחת עסקים וברזילאי אחד שאל אותי באמצע הישיבה מי אני מחשיב ככדורגלן הטוב בהיסטוריה, מראדונה או פלה", כתב ביאנצ'י. "עניתי שעם כל הכבוד לשניים הללו, כרגע אני רואה את מסי מעל כולם".

ביאנצ'י גם טרח להסביר את הבחירה שלו, וסיפר: "היו כדורגלנים מצוינים שלא היו מסוגלים לשחק בנבחרות טובות כדי להוכיח את הרמה שלהם. מבלי להתייחס למה שקורה או יקרה כשהוא ילבש את החולצה של הנבחרת, מסי מוכיח בכל שבוע שהוא מסוגל לעשות דברים שאף אחד אחר לא מסוגל בהיסטוריה של הכדורגל". על ברצלונה אמר שחקן העבר: "השליטה של ברצלונה נגד סנטוס נותנת לי את הביטחון לכתוב את המשפט הבא: אנחנו נמצאים בעידן של הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully