וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "בואו לא ניתן לסוארס לצעוד לבד"

מאמן ליברפול על ההרחקה של החלוץ משמונה משחקים: "אני מאוד מאוכזב". סוארס עצמו הגיב: "זה יום קשה לי ולמשפחתי"

כעס רב הצטבר ביממה האחרונה אצל ליברפול בעקבות ההחלטה להרחיק את לואיס סוארס משמונה משחקים בפועל. כזכור, החלוץ הורחק על ידי ההתאחדות האנגלית אתמול (שלישי) אחרי שהשמיע לפני כחודשיים קריאות גזעניות לעברו של פטריס אברה במשחק מול מנצ'סטר יונייטד. מעבר להרחקה הממושכת, האורוגוואי נקנס בסכום של 40 אלף ליש"ט, כאשר ניתנת לו אפשרות לערער תוך 14 יום.

קני דלגליש התייחס לעונש הקשה באמצעות חשבון הטוויטר שלו, בו כתב: "אני מאוד מאוכזב עם ההחלטה של היום. זה הזמן שלואיס סוארס צריך את התמיכה המלאה. בואו לא ניתן לו לצעוד לבד". החלוץ עצמו הגיב גם הוא בטוויטר להחלטה, ורשם: "היום זה יום קשה וכואב מאוד עבורי ועבור משפחתי. תודה על כל התמיכה, אני אמשיך לעבוד".

גם המועדון הוציא הודעת תמיכה בסוארס, וכתב: "אנחנו חושבים שזה יוצא דופן שלואיס נמצא אשם רק בשל מילה שנאמרה לפטריס אברה כשאף אחד אחר במגרש, כולל חבריו של אברה ביונייטד וכלל השופטים, שמעו את השיחה שהתקיימה לכאורה בין שני שחקנים בזמן שכדור קרן נבעט. המועדון נלחם ברצינות נגד כל סוגי האפליות ויש לו דרך ארוכה ומוצלחת בעבודה ובפעילות נגד הגזענות ובהכללות חברתיות".

בליברפול גם האשימו את ההתאחדות האנגלית סביב הליך קבלת ההחלטה, וטענו: "זה נראה לנו שההתאחדות הייתה נחושה להאשים את לואיס סוארס, אפילו לפני שתישאלו אותו בתחילת נובמבר. שום דבר מההחלטה לא שינה את ההתייחסות שלנו לגבי לואיס סוארס מבחינת חפותו, ואנחנו נתמוך בו כדי לנקות את שמו".

מנגד, מי שמרוצה מאוד מההחלטה הוא הארגון נגד הגזענות 'קיק איט אאוט', שפרסם הודעה שבה רשם: "ההתאחדות האנגלית הראתה מנהיגות במה שנראה היה כמו תלונה מסובכת וקשה להתמודד עימה, והשקיעה זמן ומומחיות כדי להבטיח את התוצאה".

לואיס סוארס הורחק משמונה משחקים בפועל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully