וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה במכתב לאלישע: "האליפות לא מעניינת"

20.12.2011 / 9:00

המכתב נשלח למועדון נקרא לפני הניצחון על נתניה: "רוצים שתילחמו, נהיה איתכם בכל מצב". אלישע לוי: "זה מחזק אותנו". אוהדי נתניה ניסו להתעמת עם ימפולסקי, בוליאט עדיין מועמד לעזוב

במכבי חיפה חגגו אתמול (שני) את הניצחון על מכבי נתניה (1:2) שגרם ללא מעט נחת ליעקב שחר ואלישע לוי, שלאחרונה התמודדו עם משבר לא פשוט וקריאות של האוהדים. "לכולם ברורות ההשלכות שהיו מגיעות כתוצאה מהפסד נוסף", אמר גורם במועדון, "אלישע היה במצב לא נוח. כל השבוע דיברו על ההשוואה בינו לבין עטר. הן לא היו נכונות ולא בריאות למערכת".

מתברר כי עוד לפני המשחק הגיע למשרדי המועדון מכתב שהיה ממוען לאלישע לוי והשחקנים, על מנת להמריץ אותם מעט לקראת המשחק. "אותנו לא מעניינת האליפות, אנחנו רוצים שתילחמו. נהיה איתכם בכל מצב", היו עיקרי המכתב. אלישע לוי אמר אתמול לוואלה! ספורט: "אני יכול רק להודות לאוהדים שתומכים בנו. המכתב חיזק אותי".

הקשר דלה ימפולסקי, שכבש את השער השני, ביקש אתמול מחבריו לא לחגוג עמו את כיבוש השער. בחדר ההלבשה הוא אמר לחבריו: "גול כזה הייתי חוגג בריצה עד ליציע שמאחורי השער, אבל הנסיבות מחייבות אותי לנהוג אחרת. מה שחשוב הוא ששמרנו על התוצאה". אוהדי נתניה ניסו להתעמת אתמול עם הקשר, כשכמה מהם קראו לעברו קריאות גנאי. ימפולסקי בחר לשתוק ולא הגיב.

שחקנים בחיפה הודו אתמול כי היכולת ההגנתית השתפרה מעט בהשוואה למשחקים הקודמים. אחת הסיבות לכך הייתה תפקודו של הקשר אייל גולסה, שבחלק מההתקפות נשאר מאחור כדי לחפות על הקישור האחורי, ועלה באופן מבוקר להתקפה.

טאלב טואטחה, שספג ביקורת בשבועות האחרונים, זכה למחמאות מהשחקנים. "טאלב שחקן מצוין, הוא מסוגל להיכנס לנעליים של מסיללה אם יתנו לו זמן", אמר אחד מהם. גם סיידו יאיא, שחזר לכושר משחק, היה אחד מנקודות האור בחיפה.

אחת הסיבות לעובדה שולדימיר דבאלישווילי נותר אתמול על הספסל הייתה הרצון לשדרג את החלוץ אלון תורג'מן, שהחמיץ ממצב נוח. דבאלישווילי עדיין לא קיבל הצעה רשמית, אבל סוכניו מחפשים לו קבוצות באירופה, בין היתר באוקראינה.

במועדון עדיין נשמעו קולות לפיהן איציק כהן חייב לפתוח ב-11 של אלישע לוי במקום יוריצה בוליאט, כדי לנער מעט את הבלם. כפי שכבר פורסם, אם לא יחול שיפור חיפה תנסה להשתחרר מחוזהו בחודש ינואר.

השחקנים שמועמדים לעזוב בינואר הם מוחמד גדיר (כשהאופציות הן קבוצות בבלגיה או הפועל עכו ובני סכנין), מרלון דה חסוס, כמו גם ולדימיר דבאלישווילי, תמיר כהן ועלי עוסמאן.

אלישע לוי: "אין מצב שבחיים הכל הולך חלק"

אלישע לוי, ששחרר אתמול הרבה לחץ, התראיין הבוקר לגלי צה"ל וסיפר על המצב הנפשי שלו במשחק אתמול. "לא הייתי חיוור, אבל דרוך מאוד והשתדלתי להיות מרוכז מאוד", סיפר לוי, "עברנו תקופה לא טובה עם לחץ גדול מאוד מהסביבה. כמאמן עברתי לא מעט רגעים קשים, ואלה הרגעים בהם כמאמן צריך לבוא ולעשות את מה שמצופה ממך במועדון גדול כזה. אתמול התמודדנו טוב עם הסיטואציה, והבאנו ניצחון גדול.

"אין מצב שבחיים הכל הולך חלק. צריך לדעת לעבור את התקופות הקשות", המשיך המאמן, והתייחס ליחס מהקהל: "כשמישהו זורק מוט ברזל, צריך לשים אותו מאחורי הסורגים. מכבי חיפה נקטה בצעדים, היא פינתה יציע שלם כדי שהכדורגל יהיה טוב יותר, אבל צריך לזכור שאוהד אחד לא מייצג את מכבי חיפה.

"בכל מועדון יש ציפיות מסוג אחר, ובחיפה הדרישות אחרות", מסכם לוי, "אם רוצים להיות למעלה, אז למעלה יש רוחות חזקות וצריך לדעת לעמוד בהן. השנה הכל הולך לנו קשה. בתקופה כזאת שחקנים מאבדים ביטחון, ואתמול אפשר היה לראות את זה. לפעמים צריך לנצח בשיניים, ואתמול עשינו את זה מול קבוצה טובה".

עוד על מכבי חיפה:

צפו בניצחון המתוק של אלישע לוי על ראובן עטר

עידן ורד אופטימי: ”מקווים שהמנחוס פה נגמר”

שלום תקווה: ביכולת הזו אין למכבי חיפה מה לדבר לאליפות

מה גורם לאוהדי מכבי חיפה להלחיץ מאמנים? הרומנטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully