וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטק שצ'סני: "המטרה שלנו היא לסיים מעל טוטנהאם"

שוער ארסנל עוקץ את היריבה: "היא עוד תמעד ותאבד נקודות". על מצב התותחנים: "הראינו שאנו לא פחות טובים מסיטי"

יממה חלפה מאז ההפסד 1:0 המאכזב של ארסנל למנצ'סטר סיטי, ואצל התותחנים מתחילים ללקק את הפצעים. שוער הקבוצה וויטק שצ'סני, שהיה מצוין במשחק, הבין מה חשוב במיוחד לארסנל שרחוקה כבר 12 נקודות מהתכולים של רוברטו מאנצ'יני. אחרי שהמנג'ר שלו ארסן ונגר הביע ספק לגבי הסיכויים של הקבוצה לזכות באליפות השנה, ניסה השוער הפולני הצעיר להביע אופטימיות.

"המטרה הכי חשוב בשבילנו היא לסיים מעל טוטנהאם בטבלה", אמר שצ'סני במה שבוודאי שימח מאוד את אוהדי התותחנים, "אנחנו לא רוצים לסיים מתחתם לא משנה מה יקרה. זה האמביציה האישית הכי חשוב מבחינתי כי אני קודם כל אוהד ולכן חשוב לי מאוד לסיים מעליה בטבלה. אני בטוח שנעשה את זה. טוטנהאם תמעד בסופו של דבר. היא בכושר מצוין לאחרונה וצריך לתת לה קרדיט על זה, אבל אני מקווה שהקבוצה תאבד נקודות בחצי השני של העונה". טוטנהאם אגב נמצאת כעת במקום השלישי בליגה עם 34 נקודות, בעוד התותחנים נמצאים במקום החמישי עם 29 נקודות בלבד, כשלתרנגולים יש גם משחק חסר.

למרות המרחק העצום, שצ'סני מאמין שארסנל עדיין מסוגלת לקרוא תיגר גם על האליפות: "אני לא חושב שיש הבדל גדול בין הקבוצות מבחינת איכות הכדורגל. סיטי פשוט הצליחה לכבוש שער וזה היה כל ההבדל בינינו. הוכחנו שאנחנו לא פחות טובים מהקבוצה הכי עשירה וכרגע גם הכי טובה. זה נותן לנו ביטחון שאנחנו יכולים לנצח כל אחת. גם סיטי עוד תאבד נקודות. המרחק בינינו עדיין גדול, אבל אני מקווה שנוכל להקטין אותו ולהיאבק על התואר. אנחנו מגיעים מלאי ביטחון למשחקי חג המולד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully