וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "יהיה קשה לארסנל לסגור את הפער מסיטי"

בארסנל מבינים שהם בדרך לעוד עונה נטולת תואר אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי. ונגר מודה: "זה משחק שאסור היה להפסיד בו"

ארסנל מרימה ידיים? אתמול (ראשון) התותחנים הפסידו 1:0 למנצ'סטר סיטי, ואחרי 16 מחזורים ארסנל כבר רחוקה 12 נקודות מהמקום הראשון. פתיחת העונה של הקבוצה של ארסן ונגר הייתה קשה מאוד, מאז היא רשמה התאוששות והגיעה למשחק החשוב מול סיטי עם רצף נאה של שבעה ניצחונות בשמונה משחקים ויכולת לא רעה, אבל אתמול התותחנים החמיצו יותר מדי מול סיטי, ושוב לא סיפקו את הסחורה ברגע האמת - כהרגלם בשנים האחרונות.

"לצערנו, זה משחק שאסור היה לנו להפסיד", יודע ונגר, "בגלל שזה משאיר אותנו רחוקים מדי מהצמרת. אם היינו מנצחים, היינו מתקרבים לשש נקודות מהפסגה כשקו ההגנה שלנו חוזר, כמו גם ווילשר ואבו דיאבי.

"יהיה לנו סגל טוב יותר בחצי השני של העונה, אבל יהיה קשה לסגור את הפער הזה מסיטי. בכל מקרה, אנחנו ננסה. לא יכולנו להרשות לעצמנו להפסיד במשחק כזה, ובגלל זה קשה לקבל את זה. נמשיך להילחם, כי יש הרבה דברים חיוביים במשחק הזה. הקבוצה רשמה התקדמות טובה מאז חודש אוגוסט, ואנחנו יכולים להיות גאים בזה".

למעשה, ארסנל הייתה ראויה לשוויון. שער של רובין ואן פרסי נפסל (בצדק), התותחנים דרשו פנדל על נגיעת יד של מיקה ריצ'ארדס, ולמעשה הקבוצה הגיעה ללא מעט מצבים, אבל נתקלה ביום טוב במיוחד של שוער סיטי ג'ו הארט ויום רע במיוחד של אנדריי ארשבין המחליף, שסובל מכושר רע.

"המשחק יכול היה ללכת לשני הצדדים", אומר ונגר, שגם ראה את יוהאן דג'ורו נפצע וכנראה נעדר לשלושה שבועות, "היה חסר לנו דיוק במסירה האחרונה".

הלכה עוד עונה: ארסנל נכנעה 1:0 למנצ'סטר סיטי

רוברטו מאנצ'יני: ”שיחקנו פנטסטי, הגיע לנו לנצח”

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully