וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי גברה על ארסנל 0:1

שער בודד של דויד סילבה (53) הכריע את המפגש האטרקטיבי והשיב את התכולים לפסגה. יונייטד ניצחה את ק.פ.ר 0:2

המחזור ה-16 בפרמיירליג הושלם היום (ראשון) עם ארבעה משחקים מרתקים. זה התחיל עם מנצ'סטר יונייטד, שטיפסה לפסגה לאחר שניצחה 0:2 את קווינס פארק ריינג'רס בלי בעיות של ממש. אלא שהחגיגות של השדים האדומים היו מוקדמות מדי, שכן מנצ'סטר סיטי דאגה לעשות את שלה גם כן, גברה על ארסנל 0:1 במשחק נפלא ואטרקטיבי, וחזרה לכבוש את המקום הראשון. בין לבין הצליחה ליברפול לרשום ניצחון 0:2 חשוב מאוד בחוץ מול אסטון וילה, בעוד טוטנהאם גברה על סנדרלנד 0:1 בוויט הארט ליין.

שחקן מנצ'סטר סיטי דויד סילבה חוגג מול ארסנל. רויטרס
שחקן של משחקים גדולים. סילבה כובש וחוגג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:1

אוהדי מנצ'סטר סיטי בוודאי חששו ממשבר של ממש אחרי התקופה המסויטת שכללה הדחה מליגת האלופות והפסד ליגה ראשון העונה, לצ'לסי בסטמפורד ברידג' בשבוע שעבר. הערב, עם זאת, כשהיא יודעת שיריבתה המושבעת לעיר עלתה על חשבונה לפסגה, הוכיחה קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני שהיא בהחלט קרוצה מחומרים של קבוצות עילית. ניצחון של ארסנל הערב היה מחזיר אותה לתמונת האליפות ומצמק את הפער בין השתיים לשש בלבד, אלא שבפועל הפער עומד כעת על 12 נקודות, סיטי שוב ראשונה, ונדמה כי הקרב על האליפות עם יונייטד יילך צמוד-צמוד עד הסוף.

עשרות אלפי הצופים שמילאו את הסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום זכה למשחק נהדר, עם שלל מצבים בשני הצדדים. מאנצ'יני בחר לפתוח עם סמיר נאסרי שפגש את האקסית שלא ממש שומרת לו חסד נעורים, ואותו נאסרי, ביחד עם דויד סילבה, סרחיו אגוארו ומריו באלוטלי, הגיעו פעם אחר פעם לרחבה של ארסנל - ונעצרו. פעם כי לא היו מספיק מדויקים, פעם על ידי וויצ'יק שצ'סני.

אלא שבסופו של דבר הסכר נפרץ. זה קרה בדקה ה-53, כשבאלוטלי היטל בהגנה האורחת, נכנס לרחבה, בעט חזק וסחט הצלה משצ'סני. ההגנה המבולבלת של ארסנל לא הצליחה להרחיק, ודויד סילבה הנפלא היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי לדחוק פנימה ולקבוע 0:1. סיטי המשיכה להיות מסוכנת ותכליתית יותר והיתה יכולה להגדיל את היתרון. מנגד גם הקבוצה של ונגר כמעט מצאה את הרשת, ואולי אף היתה ראויה לפנדל בדקה ה-77 אחרי נגיעת יד של מיקה ריצ'ארדס, אך הצלות אדירות של ג'ו הארט, בפרט מבעיטה של תומאס ורמאלן בדקה ה-90, מנעו ממנה את השוויון המיוחל ובסופו של דבר, כמו פעמים רבות בעבר, ארסנל יוצאת מנוצחת ממפגש עם קבוצה גדולה. יוסי בניון ראה את 90 הדקות המלהיבות מהספסל.

הרכב מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, מיקה ריצ'ארדס, קולו טורה, וינסנט קומפני, פבלו סבאלטה, יאיה טורה, גארת' בארי, דויד סילבה, סמיר נאסרי, סרחיו אגוארו, מריו באלוטלי (ג'יימס מילנר, 75).

הרכב ארסנל: וויצ'ק שצ'סני, יוהאן דג'ורו (איגנסי מיקל, 47), לורן קוסיילני, פר מרטסאקר (מרואן שמאק, 82), תומאס ורמאלן, אלכס סונג, מיקל ארטטה, ארון ראמזי, ג'רביניו, תיאו וולקוט (אנדרי ארשבין, 69), רובין ואן פרסי.

ק.פ.ר - מנצ'סטר יונייטד 2:0

בצל הכישלון האדיר בליגת האלופות, ממשיכה יונייטד לנצח בליגה. היום רשמו שחקניו של אלכס פרגוסון ניצחון שלישי ברציפות, וחלפו, לפחות באופן זמני, על פני יריבתם הנצחית לעיר. באופן לא שגרתי במיוחד בחר המנג'ר הוותיק שלא לבצע אף שינוי מההרכב שניצח את וולבס בשבוע שעבר, ואכן, הפתיחה של השדים האדומים היתה פשוט מדהימה. 52 שניות חלפו, והגבהה של אנטוניו ולנסיה מאגף ימין מצאה את ראשו של ווין רוני, שזינק אל הכדור ונגח אותו הישר אל הפינה.

האורחים המשיכו לשלוט במשחק בלופטוס רואד, ובאו על שכרם פעם שניה בבדקה ה-56, כשמייקל קאריק קיבל כדור במרכז המגרש, שעט קדימה 40 מטרים ללא הפרעה, ומקצה הרחבה בעט בעיטה שטוחה שהכניעה את רדק צ'רני, ועשתה דרכה אל הרשת. קווינס פארק חיפשה שער מצמק, אך מספר החמצות, ובראשם אחת גדולה של די ג'יי קמפבל, הקשתה עליה לעשות כך. בסופו של דבר פרגוסון ושחקניו מטפסים אל המקום הראשון, וכעת הם מחזיקים אצבעות לארסנל. מי היה מאמין?

אסטון וילה - ליברפול 2:0

האם המייטי רדס מתחילים סוף סוף להתחבר? ליברפול רשמה היום ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי בחמשת המחזורים האחרונים, עם 0:2 בחוץ על אסטון וילה. קרייג בלאמי ומרטין סקרטל כבשו לזכות הקבוצה של קני דלגליש, שעלתה למקום השישי בליגה עם 29 נקודות, בעוד המארחת עדיין עשירית עם 19 נקודות.

האדומים, שלבשו לבן היום, עלו ליתרון בדקה ה-10 כשקרן של אקס אסטון וילה סטיוארט דאונינג הגיעה דרך ניסיון עקב והדיפה של בראד גוזאן לקרייג בלאמי, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. השני של ליברפול הגיעה בדקה ה-15 כשקרן של בלאמי מצאה את מרטין סקרטל, שנגח נהדר לפינה הרחוקה וקבע 0:2.

טוטנהאם - סנדרלנד 0:1

הקבוצה של הארי רדנאפ הראתה שהיא לא נשברת גם לא לאחר ההפסד 2:1 לסטוק סיטי במחזור שעבר. טוטנהאם ניצחה 0:1 בבית את סנדרלנד ומרטין אוניל וחזרה למקום השלישי עם 34 נקודות, בעוד החתולים השחורים המקום ה-16 בלבד עם 14 נקודות.

התרנגולים כבשו את שער הניצחון בדקה ה-61 כשממהלך מצוין ומסירת עומק של לוקה מודריץ' מצאה את רפאל ואן דר וארט, שהמשיך לרומן פאליוצ'נקו והחלוץ הרוסי פרץ מצוין קדימה ובעט ברגל ימין לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1.

כדורגל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully