וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "קשטן לא היה נותן לזה לקרות"

בהפועל ת"א לא אהבו את ההתערבות של טביב בניהול המשחק: "לא ראינו דבר כזה. חייבים את קשטן שיחזיר את הסדר"

בהפועל תל אביב מאוד מקווים שהשבוע האחרון לא מבשר על משבר חדש בקבוצה. האדומים הפסידו אתמול (ראשון) משחק ליגה שני ברציפות – 1:0 למכבי פתח תקוה – במה שהיה משחק הליגה החמישי שלהם מתוך 16 העונה ללא שער. הרבה יותר מדי לקבוצה שרוצה להיאבק על האליפות.

בצוות המקצועי, שחסר אתמול את דרור קשטן היושב שבעה על אחיו שמת, לא אהבו את התנהגות הבעלים אלי טביב שהתמקם על ספסל הקבוצה ומפעם לפעם העביר הוראות וצעק לשחקנים. אחד מהשחקנים אמר: "אם קשטן היה כאן, זה בחיים לא היה קורה, לא נתקלנו בכזה דבר אף פעם. חייבים את קשטן שיחזיר את הסדר למועדון". המאמן צפוי לחזור ביום רביעי לאימונים ביום רביעי.

מעבר לכך, בחדר ההלבשה של הקבוצה היו הרבה עצבים אתמול, כשטוטו תמוז נראה נרגז במיוחד אחרי שהוא החמיץ מספר הזדמנויות. השוער בוריס קליימן זכה למחמאות רבות אחרי שהציג יכולת מצוינת והציל את הקבוצה מספיגה של שערים נוספים. קליימן פתח בעקבות ההיעדרות של אפולה אדל, שהתחתן בצרפת.

בקבוצה לא אהבו את התנהגות של שוער מכבי פתח תקוה לירן שטראובר. "זה השחקן הכי מציק בליגה", אמר אחד משחקני הפועל. "הוא עושה את כול הדברים הכי מלוכלכים על המגרש, הכל חוץ מלשחק".

למרות המכתב שנשלח למריו פצ'לקה לחזור לארץ תוך 48 שעות, נראה כרגע שבהפועל מבינים שהבלם לא ישוב לארץ לפני סיום חג המולד. קשטן לא מתכוון להתערב להנהלת הקבוצה בקביעת העונש ואם הבלם לא יחזור בימים הקרובים ארצה הוא צפוי להיחתך מהאדומים.

"רצינו לפתוח את הסיבוב השני כמו שהתחלנו את הראשון, עם ניצחון. חבל שלא עשינו את זה", אמר הקשר אלרואי כהן, "הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. לא הבנתי איך לא הצלחנו להבקיע כי הגענו למצבי הבקעה, לפעמים זה חוסר מזל".

"כל מה שקורה מסביב, והחסרונות של שחקנים כאלה ואחרים לא משפיעים כשאתה מגיע מול השער", המשיך הקשר. "אין ספק שעומר דמארי היה חסר כמו שטוטו היה חסר בשבוע שעבר נגד קרית שמונה, אבל בקבוצה כמו שלנו צריכים להתמודד עם חסרונות של שחקנים. אי אפשר להפיל את ההפסד על החיסרון הזה, כל הקבוצה צריכה לחפות על זה וחבל שלא עשינו את זה".

בהפועל יש מי שזוכר היטב כיצד בעונה שעברה הקבוצה הביסה את מכבי חיפה 1:4 ולאחר מכן חלה ירידה חדה ביכולת שלה והאליפות אבדה. לפני שבועיים ניצחו האדומים את אותה חיפה 0:3 ולאחר מכן הפסידו פעמיים. "בשנה שעברה הנפילה ביכולת הייתה לקראת סיום העונה", אמר כהן, "עכשיו יש לנו הזדמנות לתקן ואני חושב שנצא מזה. אני מאוד מקווה שכבר בשבוע הבא יהיה בסדר ושנחזור לעצמנו. שלא יהיה איזשהו כדור שלג".


צפו בהפועל תל אביב מפסידה למכבי פתח תקוה
ציבלין: "אני ניהלתי את המשחק, לא טביב"
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully