וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציבלין: "המשחק נוהל על ידי ולא על ידי טביב"

18.12.2011 / 22:15

מחליפו של קשטן לא התרגש מהקריאות של בעלי הפועל ת"א לשחקנים בפ"ת. באדיר נפצע ועבר בדיקות, לא סובל משבר בידו

קובי אליהו

.צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב המשיכה להתרחק מהמקום הראשון הערב (ראשון) עם הפסד 1:0 למכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה החדש. עדיין ללא דרור קשטן שמתאבל על מות אחיו, רשמו האדומים הפסד שני ברציפות אחרי שנכנעו לעירוני קרית שמונה במשחק העונה, ונותרו במקום השלישי במרחק של חמש נקודות מהקבוצה של רן בן שמעון. גם הפעם שמעו שחקני האדומים קריאות מחאה מהאוהדים, שלא אהבו את היכולת של הקבוצה.

ואליד באדיר, שנפגע במהלך המחצית השנייה בניסיון לבצע בעיטת מספרת ונחת לא טוב על ידו, פונה לאחר המשחק לבית החולים עם חשש לשבר. אלא שלשמחתם של האדומים, הבדיקות יצאו תקינות ובאדיר אמור להיות כשיר כבר לקראת המחזור הבא.

רון ציבלין, שהחליף את קשטן על הקווים, אמר בסיום: "אני חושב שהפועל תל אביב שיחקה מאוד נמרץ, כולם רצו וזה מאוד חשוב. כשמפסידים, זה לא משנה מה נגיד. זה משחק שלא היינו צריכים להפסיד, היינו אפילו טובים יותר מהם, רק לא כבשנו. ניסינו מימין, משמאל, החלפנו שחקנים - לא הלך. חבל, אבל זה הכדורגל. אני בטוח שנעשה את העבודה בהמשך, לא חושבים על קרית שמונה".

על אלי טביב שחילק הוראות לשחקנים אמר ציבלין: "המשחק נוהל על ידי, רק דרור עזר לי מביתו. המשחק התנהל כמו שרצינו והפסדנו בגלל טעויות שלנו. זה חלק מהמשחק. נקום מחר בבוקר עם חיוך ונחזור לעבוד. אני לא יודע מה התכניות להמשך הדרך".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully