וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:0 מאכזב בין פריס סן ז'רמן לליל

השנייה והשלישית לא השכילו לנצח במפגש הצמרת ביניהן, והשאירו את מונפלייה בפסגה. ניצחונות חשובים לבורדו ואז'קסיו

המחזור ה-18 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו ולשיאו הערב (ראשון) עם קרב הצמרת בין פריס סן ז'רמן לליל, אך שתי הטוענות לכתר הציגו יכולת מאכזבת ונפרדו ב-0:0 שהותיר את מונפלייה בראש הטבלה ויצר ראש חץ של ארבע קבוצות, כולל ליון. עוד קודם לכן נערכו שני משחקים נוספים. בורדו המשיכה להשתפר עם 0:1 קטן על סושו, ואז'קסיו האחרונה הדהימה עם 0:1 על ראן.

פריס סן ז'רמן - ליל 0:0

קרב הצמרת בפארק דה פראנס הפגיש בין שתי קבוצות שקיבלו הזדמנות לעלות למקום הראשון רגע לפני היציאה לפגרה, אך לא ניצלו זאת והשאירו את מונפלייה בפסגה. העימות המסקרן בין חאבייר פסטורה מפריס סן ז'רמן לאדן הזארד מליל, לא עמד בציפיות והארגנטינאי אף ספג שריקות בוז מהקהל המקומי כאשר הוחלף. ליל החזיקה יותר בכדור אך לא סיכנה את השער, כשגם יריבתה לא בעטה למסגרת עד אזור הדקה ה-60. בחצי השעה האחרונה נזקקה המארחת להצלות של סלבטורה סיריגו, שהגיע לשיאו עם הדיפה של אירניוש ילן בתוספת הזמן. פ.ס.ז' שוב משתווה למונפלייה עם 37 נקודות, ליל במקום השלישי עם 35 נקודות, כמו ליון.

בורדו - סושו 0:1

האורחים הגיעו ללא הכוכב הגדול מרווין מרטאן, רשמו הפסד רביעי בחמישה משחקים והסתבכו מאוד בתחתית. לעומתם, בורדו ממשיכה במגמת ההשתפרות עם משחקי רביעי ללא ספיגה, מתוכם ניצחה שלושה. המגן לודוביק סאנה הכריע את המשחק בדקה ה-22, אחרי בישול של יוהאן גופראן. ניצחון חשוב לפרנסיס ז'ילו, מאמנה של בורדו, מול הקבוצה בה עשה חיל עד הקיץ האחרון.

אז'קסיו - ראן 0:1

נועלת הטבלה הפתיעה עם ניצחון ביתי, השני שלה העונה בסך הכל, ומנעה מיריבתה לחזור למקום החמישי. ראן סיימה את הקמפיין האירופי המאכזב וקיוותה להתנחם עם ניצחון ליגה, אבל אז'קסיו עמדה בפרץ וידעה לעקוץ לקראת הסיום. פוסני דיאוורה כבש מקרוב בדקה ה-83 ושיפר את מאזנה של אז'קסיו ל-12 נקודות במקום האחרון.

עדן בן בסט ניצח את בן שהר בדרבי הישראלי

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully