וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ברסט ניצחה 0:1 את אוקזר

פנדל של גרוז'י (34) סידר לקבוצה של בן בסט (90 דקות) ניצחון על הקבוצה של שהר (70). מארסיי - לוריין 1:2, ליון - אוויאן 1:2

בצרפת כבר סופרים את הימים לקראת חופשת החורף, אך עד אז מצפים לקבוצות עוד שני מחזורים תוך ארבעה ימים כדי לחתום את הסיבוב הראשון. במוקד העין הישראלית במחזור ה-18 עמד, איך לא, הדרבי הישראלי הראשון בו הצליחה ברסט של עדן בן בסט לנצח 0:1 את אוקזר של בן שהר. במקביל, המוליכה מונפלייה סיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב מול טולוז, מארסיי הצליחה לעשות קאמבק אדיר ולנצח 1:2 את לוריין, וליון התקשתה אך גברה 1:2 על אוויאן והאקס סידני גובו.

ברסט - אוקזר 0:1

הדרבי הישראלי נגמר בניצחון של עדן בן בסט (90 דקות) וקבוצתו, שרשמו ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים ברציפות. ברסט רשמה את ניצחון הליגה השלישי שלה מתחילת השנה עם 0:1 על אוקזר בזכות פנדל מוצלח של ברונו גרוז'י בדקה ה-34. זאת לאחר שהוא בעצמו הוכשל על ידי סטפן גרישטינג כשנשלח בכדור עומק של בן בסט המצוין. קאמל שאפני הורחק משורות אוקזר בדקה ה-54 וטען כי הקוון העליב אותו על רקע גזעני. הקבוצה של בן שהר (70 דקות) נותרה במקום ה-14 בליגה עם 18 נקודות בלבד, בעוד ברסט כבר עשירית עם 20 נקודות.

מארסיי - לוריין 1:2

דידייה דשאן וקבוצותו, שקיבלו את אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות, המשיכו במגמה החיובית בה הם נמצאים לאחרונה וניצחו 1:2 דרמטי במיוחד את לוריין, לאחר שחזרה מפיגור עם שני שערים בדקה ה-84 ו-95. לוריין עלתה ליתרון בדקה ה-77 משער של אינוסנט אמגרה השוויצרי למרות נחיתות מספרית (לאמין קונה הורחק בדקה ה-33), אך שערים של מתיו ולבואנה בדקה ה-84 ובנואה שיירו בדקה ה-95 (דקה לאחר שאלכסיס רומאו הורחק) סידרו לדרומיים ניצחון שביעי העונה והם כבר במקום השמיני עם 28 נקודות. מה שבטוח הוא שלמארסיי יש גם לא מעט אופי, לאחר ששוב הצליחה לחזור בצורה דרמטית אחרי שעשתה את זה בענק בליגת האלופות מול דורטמונד.

מונפלייה - טולוז 1:1

מוליכת הטבלה המפתיעה ממשיכה לאבד גובה אחרי ההפסד בוולנסיין בשבוע שעבר, ורשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון כשסיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב במיוחד מול טולוז, שהגיעה למשחק לאחר שהפסידה בשלושה מארבעת משחקי החוץ הקודמים שלה. מונפלייה נותרה ראשונה עד למשחק של פריז סן ז'רמן עם 37 נקודות, טולוז שישית עם 30 נקודות. ז'ופרה דרניס העלה את המארחת ליתרון בדקה השביעית, אך האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-40 משער של שייק אמבנגה ושתי הקבוצות חלקו את הנקודות. פרנק טבאנו הורחק אצל האורחת בדקה ה-87.

ליון - אוויאן 1:2

סידני גובו פגש לראשונה את האקסית המיתולוגית שלו כשעלה כמחליף בדקה ה-72, אבל החלוץ הוותיק לא הצליח להוביל את קבוצתו החדשה לסנסציה בסטאד דה ז'רלאן. ליון, שעדיין חוגגת את העפלתה המדהימה לשמינית גמר ליגת האלופות, ראתה את יאניק סאגבו כובש בדקה ה-43 ומוחק יתרון של ג'ימי בריאן בדקה ה-35, אבל ליסנדרו לופס שפתח למרות שלא היה כשיר לחלוטין דאג להרגיע את הקהל המקומי עם שער הניצחון בדקה ה-71 בנגיחה אחרי הרמה של בריאן.

משחקים נוספים

ניס - ולנסיין 0:2
כבש לניס: אנתוני מונייה (68 ו-90)

דיז'ון - סנט אטיין 2:1
כבש לדיז'ון: אריק בותיאק (90), כבשו לסנט אטיין: פלורן סינמה פונגול (16), מקס גראדל (90)

קון - נאנסי 2:1
כבש לקון: בנג'מין ניבה (60, פנדל), כבשו לנאנסי: לוסמי קרבואה (3), סאליף סאנה (55)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully