וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד והפועל רמת גן סיבכו את הצמרת

אבו ענזה כבש שלושער ב-2:3 של על בת ים והעלה את בני לוד למקום השני. הפועל ר"ג שלישית אחרי 1:2 על בית"ר ת"א

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית הגיע היום (שני) לסיומו והצמרת הפכה צפופה עוד יותר. בני לוד גברה 2:3 על מכבי בת ים ועלתה למקום השני. הפועל רמת גן ניצחה 1:2 את בית"ר תל אביב רמלה והיא כבר במקום השלישי. כעת, שתי נקודות בלבד מפרידות בין המקום הראשון (אחי נצרת) לרביעי (הפועל ירושלים). במשחק נוסף נפרדו נצרת עילית ומכבי הרצליה בתיקו מאופס.

בני לוד - מכבי בת ים 2:3

מוראד אבו ענזה הוא הסיפור הגדול של הסיבוב. הסקורר הנפלא כבש שלושער שני העונה, העלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה והוא סוחף את לוד לסיבוב ראשון מדהים. אבו ענזה כבש בפנדל בדקה ה-22 והוסיף עוד שניים במחצית השנייה (65, 77). רן בן שמעון כבש פעמיים לאורחים (40, 72) ולא מנע מהם הפסד חמישי ברציפות כולל בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית.

הפועל רמת גן - בית"ר ת"א/רמלה 1:2

לקח לקבוצה של פרדי דוד זמן להיכנס לעניינים בסיבוב, אבל בשבועות האחרונים הפועל רמת גן מממשת את הפוטנציאל וחוזרת להיות הפייבוריטית הברורה לעלייה. מחזיקת גביע הטוטו התקשה, אבל הצליחה להשיג ניצחון חמישי ברציפות בזכות שערים של אביב עזריה (47) ואדריאן פרננדס (74) שהפכו שער יתרון מוקדם של עמרי כהן (25).

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:0

גם הרצליה יכולה הייתה להידבק לצמרת, אבל הקבוצה של עופר טלקר ממשיכה לקרטע במשחקי החוץ ונותרה עם ניצחון אחד מחוץ לביתה העונה. הרצליה מסיימת את הסיבוב במקום החמישי עם ההגנה הטובה בליגה (ספגה תשעה שערי חובה), אבל התקפה בעייתית שמצאה את הרשת רק 13 פעמים. נצרת עילית נחלצה מהמקום האחרון, אבל עדיין שקועה מתחת לקו האדום.

בסוף השבוע: אחי נצרת גמגמה, ירושלים הובסה

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully