וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי באר שבע ניצחה את הכח רמת גן 1:2

קאמבק של נועלת הטבלה העניק לה שלוש נקודות יקרות והעלה אותה מעל הקו האדום. הפועל אשקלון ונס ציונה נפרדו ב-0:0

לאחר שליגת העל חתמה את הסיבוב הראשון, הגיע תורה של הליגה הלאומית. משחקי המחזור ה-15 החלו אמש (שישי) כאשר מכבי אחי נצרת סיימה כאלופת הסיבוב למרות 0:0 ביתי מול מכבי אום אל פאחם. הפועל ירושלים ארבה מאחור במטרה לכבוש את הפסגה, אבל הפסידה להפועל רעננה 3:0 בבית. הפועל הרצליה נחלצה מהמקום האחרון עם 1:2 על הפועל כפר סבא. המחזור נמשך הערב, וכבר במשחק הראשון קיבלנו הפתעה מסוימת כאשר נועלת הטבלה מכבי באר שבע ניצחה בביתה 1:2 את הכח עמידר רמת גן. סקציה נס ציונה סיימה ב-0:0 עם הפועל אשקלון.

משחקי שישי

מכבי אחי נצרת - מכבי אום אל פאחם 0:0

המדורגת ראשונה הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, וזכתה באליפות הסיבוב הראשון למרות התיקו הביתי. אחי נצרת כבר פגשה את אום אל פאחם פעמיים בגביע הטוטו, כאשר כל קבוצה ניצחה 0:3 את המשחק אותו אירחה, אך הפעם הסיפור הגדול היה החמצות למכביר. דרבי המגזר הסתיים ללא שערים, כשסרג' איילי ורותם שמול פספסו הזדמנויות לסדר למארחים שלוש נקודות לקראת הסיום.

הפועל ירושלים - הפועל רעננה 3:0

הקבוצה המתאוששת של איציק עובדיה השיגה ניצחון שלישי ברציפות ועוד איזה ניצחון. למרות שהיא חסרה את איתי טואף שגמר את העונה, רעננה לא נבהלה מסגנית המוליכה ערב המחזור והנחילה לה הפסד ראשון אחרי תשעה משחקים. יוסי אסייג כבש צמד בדקות 11 ו-54, שחר סימנטוב השלים בדקה ה-86 והפרש השערים של רעננה נגד ירושלים בחמשת המשחקים האחרונים ביניהן: 0:14.

הפועל הרצליה - הפועל כפר סבא 1:2

בני טבק השיג סוף כל סוף ניצחון ראשון מאז חזר לתפקידו כמאמן הפועל הרצליה, וקבוצתו נחלצה לפחות זמנית מהמקום האחרון ואף עלתה מעל הקו האדום. ההתקפה הגרועה בליגה התעוררה במחצית הראשונה, כששלומי אזולאי כבש בדקה ה-26 ואמיר דיאב קבעו 0:2. כפר סבא חסרת היציבות איבדה את שי דוד בכרטיס אדום, כשגיא מלמד הצעיר הצליח רק לצמק בדקה ה-78. משחק רביעי ללא ניצחון לכפר סבא.

משחקי שבת

מכבי באר שבע - הכח עמידר רמת גן 1:2

סוף סוף, אחרי ארבעה הפסדים רצופים וחילופי מאמנים שלא ממש עשו את העבודה, חגגה נועלת הטבלה שלוש נקודות חשובות במיוחד. עומר רפס העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השביעית, אלא שזוהר חוגג (42) ועומר מולאי (66) השלימו מהפך והעניקו למארחת את הניצחון המתוק, שהעלה אותה למקום ה-14, מעל הקו האדום. הכח ממשיכה את התקופה הלא טובה שעוברת עליה, וסופרת כבר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל אשקלון - סקציה נס ציונה 0:0

אחרי החמישייה המשפילה שספגה מהפועל רמת גן, סקציה נס ציונה יצאה לאשקלון במטרה להשיב את הכבוד. בסופו של משחק חלש נפרדו הקבוצות ב-0:0 משקף, וגם המארחת ממשיכה את חוסר היציבות שלה, במרכזו ניצחה פעם אחת בלבד בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

הפועל רמת גן זכתה בגביע הטוטו של הלאומית

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully