וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה שוב מצדיעה לראול: "רוצים אותו לעוד שנים"

ראול בן ה-34 כבש שלושער בניצחון שאלקה, בהנהלה רוצים להאריך את חוזהו: "כיף לעבוד איתו, הגיל לא משחק פה תפקיד"

מה כבר אפשר להגיד על ראול? החלוץ הספרדי כבר בן 34, אבל ממשיך להפגיז ללא רחמים גם בבונדסליגה, ואתמול (שבת) הוא כבש שלושער בניצחון שאלקה 0:5 על ורדר ברמן. ראול מסיים את חוזהו בשאלקה בחודש יוני, וטרם ברור אם הגרמנים יחדשו את החוזה איתו ולאיזו תקופה, אך בינתיים ראול מצליח לשכנע אותם בצורה הכי יעילה: אתמול הוא כבש את שערו העשירי העונה בכל המסגרות (כולל ארבעה בישולים) והוכיח שהוא מסרב להיגמר.

"זה היה ניצחון חשוב מול קבוצה שנשפה בעורפנו", אמר חלוץ שאלקה, שנמצאת במקום השלישי, 3 נקודות מהמוליכה באיירן מינכן, "בגלל זה הדבר הכי חשוב לא היה השערים שלי, אלא הניצחון. נהנינו מהמשחק, והעיקר שהקהל גם נהנה".

המנהל המקצועי של שאלקה הורסט הלדט הבהיר כי "אנחנו רוצים שהוא יישאר פה, אין ספק. ראול מביא לנו איכויות מהמעלה הראשונה. הוא מרגיש פה בבית, וזה כיף גדול לעבוד איתו. כולנו מודעים לזה. הגיל לא ישחק פה תפקיד".

גם ראול מבהיר ש"אקבל את ההחלטה הסופית רק בינואר. אני רוצה להישאר פה, אבל נראה מה קורה בחודש הבא. אני אסיר תודה על המזל שלי, אבל הסיפור החשוב הוא לא מה קורה עם ראול, אלא המשחק עצמו, וכרגע שאלקה נראית טוב ובמצב טוב לקראת המשך הליגה".

שוב הוא חוגג מול ברמן: ראול כבש שלושער מצוין ב-0:5 של שאלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully