וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הביסה 0:5 את ורדר ברמן, שלושער לראול

הספרדי חגג וסידר לרויאל בלוז ניצחון ליגה שלישי ברצף מול הקבוצה של תומאס שאף. דורטמונד הביסה 1:4 את פרייבורג

רגע לפני הסיכומים ורגע לפני שכל הקבוצות יתפנו למשחקי הגביע המקומי באמצע השבוע הבא, נפתח אתמול (שישי) המחזור ה-17 והאחרון של הסיבוב הראשון בבונדסליגה. אחרי המחזור הנוכחי תצא הליגה הגרמנית לפגרת החורף המסורתית, שתימשך למעלה מחודש ותסתיים רק ב-20 בינואר 2012.

במשחק שפתח את המחזור, הביסה המוליכה באיירן מינכן 0:3 את קלן ויצאה לחופש בראש שקט. במשחק הגדול של יום שבת, הביסה שאלקה 0:5 את ורדר ברמן במשחק הצמרת, כשהיריבה המושבעת דורטמונד עשתה את העבודה בצורה נהדרת עם 1:4 גדול על פרייבורג. וולפסבורג המסובכת ניצחה 0:1 את שטוטגרט. נירנברג של אלמוג כהן הצליחה להדהים את הליגה כשהביסה 0:3 את לברקוזן בביי ארינה. המבורג המתאוששת סיימה ב-1:1 מול אוגסבורג.

באיירן מינכן - קלן 0:3

הבווארים אירחו את לוקאס פודולסקי וחבריו, התגברו על מזג האוויר הקשה והנחיתות המספרית, ויצאו לחג בראש שקט ועם שלוש נקודות מול קבוצת הבונדסליגה היחידה שלא הפסידה להם עד היום באליאנץ ארינה. אחרי שהבטיחה את אליפות החורף בשבוע שעבר, באיירן מינכן השיגה ניצחון 12 העונה ונראית בדרך הנכונה לעבר השבת התואר. יופ היינקס חגג זאת עם קביעת שיא חדש של 454 ניצחונות כמאמן ושחקן באיירן - יותר מאוטו רהאגל וכל אחד שעבר במועדון.

קלן הציגה את פודולסקי הלוהט (14 שערים העונה) שרצה מאוד להוכיח מול קבוצתו לשעבר, וגם נהנתה מיתרון מספרי החל מהדקה ה-33. פרנק ריברי העצבני, שמוקדם יותר התבשר כי ייאלץ לשלם כמעט שלושה מיליון יורו לסוכנו לשעבר שתבע אותו, ספג שני צהובים מטופשים והפקיר את חבריו.

אלא שבאיירן לא נבהלה, התאקלמה למצב החדש ובמחצית השנייה סגרה עניין. בדקה ה-48 היה זה מריו גומז שגלגל לשער החשוף את ה-16 שלו העונה, לאחר בישול של תומאס מולר. רבע שעה לאחר מכן הגיע תורו של דויד אלאבה הצעיר, שעלה כמחליף והרשית מקרוב. באיירן שמרה על שער נקי לראשונה זה חמישה משחקים, וטוני קרוס חתם משחק מצוין עם הראשון שלו העונה, בעזרת הקפצה קטנה מעל מיכאל רנסינג בדקה ה-88.

פרייבורג - דורטמונד 4:1

האלופה יצאה לפגרת החורף עם הרבה סטייל, כשרשמה ניצחון חוץ גדול במיוחד על נועלת הטבלה, גם ללא מריו גצה הפצוע. רוברט לבנדובסקי הפולני המצוין כבש צמד, קווין גרוסקרויץ ואילקאי גונדואן כבשו למארחת, שסגרה את הסיבוב עם 34 נקודות, שלוש פחות מהמוליכה באיירן מינכן.

דורטמונד עלתה ליתרון כבר בדקה השישית, לאחר מבצע קבוצתי חלומי, שלא היה מבייש משחק פלייסטיישן. דאבל פס בין שינג'י קגוואה לאילקאי גונדואן נגמר במסירת רוחב של היפני לרוברט לבנדוסקי, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. נועלת הטבלה הצליחה לאזן בדקה ה-34 כשדאבל פס בין אנטון פוסטילו ליאן רוזנטל נגמר בבעיטה מצוינת האחרון ו-1:1. האלופה הצליחה לכבוש את השני בדקה ה-44, כשטעות בהגנת פרייבורג הגיעה לקובה בלשצ'יקובסקי, שיישר למרכז שם המתין גונדואן שבעט פנימה את ה-1:2.

בדקה ה-59 הצליחה האורחת לכבוש את השלישי, כשמסירה של לבנדובסקי מצאה את קווין גרוסקרויץ, שבעט פנימה את ה-1:3. החגיגה לא נגמרה בדקה ה-69 כשמסירה של גרוסקרויץ מצאה את לבנדובסקי, שכבש שער נוסף וזה 1:4.

לברקוזן - נירנברג 3:0

הקבוצה של רובין דוט נמצאת בתקופה רעה מאוד, במיוחד בבונדסליגה וספגה את הפסד הליגה החמישי שלה מתחילת העונה והיא במקום השישי עם 26 נקודות בלבד. מנגד, הקבוצה של אלמוג כהן (90 דקות) סוף סוף יכולה לחייך לאחר ניצחון חוץ ענק, ניצחונה החמישי בלבד מתחילת העונה, והיא עלתה למקום ה-15 בליגה.

הקבוצה של דיטר הקינג עלתה ליתרון בדקה השמינית כשמסירה של כריסטיאן איגלר מצאה את דניאל דידאבי, שבעט פנימה את ה-0:1 של נירנברג. השער השני הגיע בדקה ה-22 כשהפעם הכובש היה ינס הגלר, שנהנה מבישול של מרבין פלטנהארד כדי לקבוע 0:2. פלטנהארד בישל גם את השלישי בדקה ה-73, הפעם לתומאש פקהארט, שהשלים את החגיגה וההפתעה של המחזור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שאלקה - ורדר ברמן 0:5

אין ספק שהפגרה באה רע מאוד מבחינת הרויאל בלוז. שאלקה, שרק לפני שלושה ימים ניצחה עם ההרכב השני 0:3 את מכבי חיפה, חזרה היום לליגה בצורה מושלמת ודרסה 0:5 את ורדר ברמן האומללה בניצחון הליגה השלישי ברציפות מבחינתה וחמישי בשבעה משחקי הבונדסליגה האחרונים. מנגד, הקבוצה של תומאס שאף ממשיכה להיות שק החבטות של הצמרת, ולאחר שספגה 5:0 ממנשנגלדבך ו-4:1 מבאיירן מינכן, הובסה ברמן גם מול מחזיקת הגביע. ראול הנהדר חגג עם שלושער, קלאס יאן הונטלאר וקיריאקוס פפאדופולוס השלימו את החגיגה כשגם הוב סטיבנס חזר לעמוד על הקווים אחרי מחלת אימו.

שאלקה פתחה את החגיגה בדקה -16 כשטעות קשה של טים ויזה השאירה את ראול חופשי לגמרי מול שער ריק והחלוץ הספרדי בעט בקלות פנימה את ה-0:1. השני של ראול הגיע בדקה ה-20 כשהפעם הוא נהנה מבישול של קלאס יאן הונטלאר כדי לכבוש מול שער ריק. השלישי הגיע בדקה ה-63 כשהגבהה של כריסטיאן פוקס מצאה את ראול, שנגח מ-10 מטר פנימה את ה-0:3. בדקה ה-67 כבשו הרויאל בלוז את הרביעי כשהגבהה של חוסה מנואל חוראדו מצאה את קיריאקוס פפאדופולוס שנגח מצוין פנימה את ה-0:4. החגיגה הושלמה בדקה ה-70 כשמרקו הגר הכניס מסירת עומק להונטלאר, שהקפיץ באומנות מעל ויזה את ה-0:5.

משחקים נוספים:

המבורג - אוגסבורג 1:1
כבש להמבורג: פאולו גררו (67), כבש לאוגסבורג: טורסטן אהרל (63)

וולפסבורג - שטוטגרט 0:1
כבש לוולפסבורג: סבסטיאן פלטר (74)

הופנהיים - הרטה ברלין 1:1
כבש להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (21), איזק וורסה הורחק (63), כבש להרטה ברלין: רומן הובניק (90), רפאל הורחק (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully