וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "כולם יודעים איזה ניסיון יש לפפאלוקאס"

18.12.2011 / 8:39

הנדריקס החמיא לגארד היווני אחרי הניצחון של מכבי ת"א על דומז'אלה: "היכולת שלו לא חדשה לנו". הסיכום עם מאלט בדרך

לאחר שהביסה ביורוליג את אפס איסטנבול הטורקית, המשיכה מכבי תל אביב את המומנטום כשהשיגה אמש (שבת) ניצחון קליל 56:94 על דומז'אלה הסלובנית בליגה האדריאטית. לצהובים יש כעת מאזן 1:9 במפעל הזה. בימים האחרונים הדגיש המאמן דיוויד בלאט בפני שחקניו כי "אם הקבוצה רוצה להמשיך להצליח העונה עליה לשחק בקצב מהיר, כפי ששיחקו מול הטורקים".

ריצ'רד הנדריקס נשמע מרוצה: "היה לנו משחק טוב, הצגנו הנעת כדור טובה ובדומה למשחק שלנו מול אפס איסטנבול, נראה שזה המפתח לניצחונות. כמובן שצריך להציג תמיד דריכות שיא גם בהגנה. בכל מקרה, אנחנו אלו שצריכים להכתיב את קצב המשחק, לנצל את ההזדמנויות שנקבל מכך ולהביא את האנרגיות הדרושות, בכדי שלא נישאר מאחור".

האמריקאי סבור כי ההפסדים של הקבוצה נבעו מהשינוי במצבת השחקנים. "לאחר עזיבת פארמר, ובכלל באופן כללי, בכל פעם שעוזב שחקן, זה גורם לסוג של שינוי ואולי ירידה. פארמר היה שחקן טוב שתרם לקבוצה, אבל היינו חייבים לדעת להסתדר בלעדיו ואני מקווה שנמשיך באותה רמה ודרך כפי שהצגנו במשחקים האחרונים".

תאו פפאלוקאס, שלא יתלבש למשחק הליגה היום, קיבל אתמול יותר דקות משחק מבדרך כלל וענה עם ניהול משחק טוב וגם 8 נקודות ו-8 אסיסטים. הקהל הרבה לעודד את הגארד היווני לכל אורך המשחק, כשגם גורמים בהנהלת הקבוצה סבורים כי שהוא זכאי לקרדיט נרחב יותר מהמאמן בלאט.

הנדריקס החמיא לפפאלוקאס: "כולם יודעים איזה ניסיון יש לו. זה לא חדש לנו. לגבי היכולת האישית שלי - אני תמיד צריך להציג את מה שאני יודע – זה מה שאני מנסה לעשות. אני מנסה להיות עקבי ואם אני מצליח זה משהו שאני גאה בו".

מכבי תערוך הערב את משחקה השלישי בארבעה ימים בלבד, כשתפגוש את מ.כ הבקעה (19:00, ערוץ 5+) ועוזר המאמן גיא גודס אמר: "היתה לנו תקופה פחות טובה ועכשיו יש לנו תקופה יותר טובה. גם נגד הבקעה נעשה את המקסימום ונמשיך עם הנתיב הזה. האם זה קשה לשחק שלושה משחקים בארבעה ימים? זה חלק מהעונה, בגלל זה יש עליות וירידות, בגלל זה לעיתים אנחנו נראים פחות טוב, אך צריך לשים דברים בפרופורציות"

בתוך כך, ראשי מכבי תל אביב צפויים להיפגש לאחר המשחק מול שרלואה ביורוליג עם הנהלת המועדון הבלגי ונציגיו של הגארד האמריקאי דמונד מאלט, המועמד העיקרי לחיזוק בעמדת הרכז במקומו של ג'ורדן פארמר. לא מן הנמנע שכבר בשבוע הבא השחקן ינחת בישראל ויצטרף לצהובים. גורם המעורה בפרטים אמר אמש לוואלה! ספורט כי "הצדדים על סף סיכום".

בלאט שלם עם ההחלטה לספסל את פפאלוקאס
מכבי תל אביב הביסה את דומז'אלה 56:84

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully