וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינטיאהו סלליך: "היינו אפאטיים, קשה להסביר הפסד כזה"

18.12.2011 / 6:49

קשר הפועל עכו מאוכזב מאוד מההופעה הקבוצתית נגד בני יהודה: "יש גם דרך להפסיד". משה מישאלוב עשוי לחזור להרכב

אכזבה ולא מעט הלם ליוו אתמול (שבת) את שחקני ואנשי הפועל עכו אחרי התבוסה 4:1 בבלומפילד לבני יהודה. בקבוצה התקשו להבין כיצד קורה ששבוע אחרי שהשחקנים מציגים יכולת מצוינת נגד מכבי פתח תקוה במשחק חוץ קשה וחוזרים עם ארבעה שערים, הם מגלים יכולת כל כך חלשה, ויש מי שטוען שהשאננות היא זו שהובילה לתוצאה הזו. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו ועמיר עגיוב הצעיר פירקו את ההגנה של אלי כהן, כששער של סטפן שצ'פוביץ' בפנדל הצליח להמתיק רק מעט את הגלולה.

בסיום המשחק הודו ראשי הקבוצה כי חסרונו של יובל שבתאי, מי שהצטיין שבוע קודם לכן במושבה, הורגש מאוד והשפיע על הקבוצה. בנוסף נראה כי חוליית ההגנה תעבור שינויים במהלך המשחקים הקרובים כאשר משה מישאלוב, שביקש לשחק 20 דקות בלבד כדי לחזור בהדרגה לכושר משחק ודימקאו פידליס, אמורים לחזור בהדרגה למרכז ההגנה. בנוסף, אדי גוטליב אמור לשוב כבר השבוע לאימוני הקבוצה אחרי ריצוי המאסר בצבא. בלי קשר לתוצאה, בשבועות האחרונים הביעו ראשי המועדון את רצונם להתחזק בקשר התקפי, כאשר בעדיפות ראשונה נמצא מוחמד גדיר, ששוחרר לאחרונה ממכבי חיפה, ועכו עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בעניינו.

קשר הפועל עכו סינטיאהו סלליך ניסה להסביר מה לא עבד במשחק של עכו, ואמר: "לא הבאנו התלהבות, לא הבאנו רצון והיינו אפאטיים. אני מקווה שזה המשחק האחרון שאנחנו מגיעים בכזו חוסר התלהבות. זה קצת קשה להסביר איך הפסדנו כך, גם אנחנו לא מבינים את היכולת הזו כי יש גם צורה ודרך להפסיד. שבוע אחד אנחנו מבקיעים רביעייה ושבוע אחר אנחנו מקבלים ארבעה שערים". הקשר גם סבור שלניצחון הגדול על פתח תקוה לא הייתה השפעה: "אני חושב שאין לניצחון הקודם קשר להפסד הזה. ניצחנו גם משחקים אחרים אחרי ניצחונות". על היריבה הבאה בית"ר ירושלים, שבעצמה נמצאת במשבר, הוא הוסיף: "לא מעניין אותנו איך מגיעות היריבות שלנו. אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, ואחרי ההפסד הזה אנחנו צריכים לנסות להביא ניצחון. אנחנו משחקים בבית, ואסור לנו להיכנס לכדור שלג של הפסדים".

עוזרו של אלי כהן איציק טוויזר ניסה גם הוא להסביר מה לא עבד: "כקבוצת כדורגל אנחנו מנצחים ומפסידים ביחד, ובמשחק הזה כל המערכים לא תיפקדו. היה לנו משחק חלש במיוחד במחצית השנייה, אבל צריך כבר להרים את הראש ולהסתכל על המשחק בשבוע הבא ועל המשחקים שמגיעים לאחר מכן כדי לחזור ליכולת שאנחנו מציגים. אסור לנו להשתגע מההפסד הזה, כי הסך הכל הוא בסדר גמור. נצטרך להמשיך להתאמן קשה כדי לחזור למסלול הניצחונות".

עוד בנושא:

הפועל עכו הובסה 4:1 על ידי בני יהודה

אלי כהן: "חורה לי"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully