וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אני מחויב להפועל ירושלים במאה אחוז"

לאחר הניצחון הדרמטי על ראשון לציון, המאמן הבהיר את מצבו. בירנבוים: "אלמד את השחקנים איך לנצח משחקים כאלה"

הפועל ירושלים, שנמצאת בתקופה רעה מאוד והודחה בשבוע החולף מהיורוקאפ, עבדה קשה מאוד גם הערב (שבת) לפני שגברה בשיניים 87:88 על מכבי ראשון לציון, במשחק שנערך במלחה ופתח את המחזור העשירי בליגת העל.

הקבוצה מהבירה רדפה אחרי האורחת במשך רוב שלבי המשחק, אבל ידעה להתעלות ולכווץ את ההגנה ברבע האחרון, בו ספגה 16 נקודות בלבד, כדי להשיג ניצחון שאולי ייצב מעט את מעמדו של המאמן עודד קטש.

בסיום אמר קטש: "אין משחקים קלים בליגה. יש לנו קבוצה טובה עם כלים התקפיים. הם נתנו לנו לזרוק מבחוץ ואיבדנו ביטחון, אבל האחוזים התיישרו במחצית השנייה. יובל נעימי חסר לנו, נביא עוד גארד והדברים יסתדרו. אני מאוד מעריך את גוני יזרעאלי, הוא נותן את הנשמה והוא פה בשביל זה".

לשאלה מה הוא מפיק מהניצחון הזה, שהגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים, ענה קטש: "לא הייתי בונה על דברים שעבדו בניצחון כזה, אבל אורי קוקיה ומשה מזרחי עשו עבודה טובה. כשיהיה עוד גארד נשחק עם גבוה אחד והקבוצה תהיה הרבה יותר מאוזנת. העבודה של המאמן לא פשוטה. אני מחויב להפועל ירושלים במאה אחוז ועושה את המיטב. אני יודע מה צריך לעשות כדי שהקבוצה תחזור להיות טובה".

די. ג'יי סטרוברי, שסיפק משחק נפלא עם 22 נקודות, אמר: "היה קשה מנטלית לבוא אחרי ההפסד בשלישי. נלחמנו חזק ולשמחתנו ניצחנו. חייבים לנצח כל משחק מעכשיו, יש לנו ליגה וגביע. המטרה היא עדיין לקחת את שני התארים האלה. היה משחק של עליות וירידות, כדורסל לא טוב שלנו. גוני שיחק נהדר, היינו קשוחים, יכולנו לוותר אבל המשכנו להילחם וזה מה שאנחנו צריכים לעשות".

מאמן ראשון לציון אפי בירנבוים, שלאחר ההפסד עם הבאזר למכבי תל אביב, קבוצתו שוב ירדה מנוצחת ברגעי ההכרעה, סיכם: "צריך ללמוד לעשות פעולות נכונות בסיום ולקחת את המשחקים האלה. כל הקריירה ניצחתי את המשחקים האלה ואני אעבוד עם השחקנים על איך לקחת אותם. להפסיד באותו שבוע בנקודה למכבי ת"א והפועל ירושלים זה כואב. הליגה הזו היא לא ריצה של 100 מטר אלא מרתון ומי שיהיה חזק מנטלית יגיע למעלה. להפסיד ככה זה פוגע, מה עוד שיש לך סיכוי טוב לנצח את המשחק ואתה לא עושה את זה. הטכנית הראשונה שלנו היתה בגלל שהעוזר מאמן שלי קם מהכיסא, השניה כבר הייתה בגלל שהתקוממתי נגד השריקה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully