וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסליניו: "אי אפשר להאשים את מוריניו בהפסד לברצלונה"

מאמן סביליה מגונן על המאמן הפורטוגלי לפני הקרב ביניהם הערב (23:00, 5, 5HD). קסיאס חושש מצסק"א: "הם מסוכנים"

לריאל מדריד יש מטרה ברורה מהמשחק שלה הערב (שבת, 23:00, ספורט 5, 5HD) נגד סביליה: לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד בקלאסיקו ולהגדיל את הפער מברצלונה לשלוש נקודות, בזמן שהקטאלנים עסוקים בגביע העולם לקבוצות. הבלאנקוס ניצחו בשני הביקורים שלהם אצל היריבה האנדלוסית בשנה שעברה (0:1 ו-2:6 גדול בליגה עם רביעייה של רונאלדו).

לפני המשחק, יצא מאמנה של סביליה מרסליניו להגנתו של ז'וזה מוריניו לנוכח הביקורות שנשמעו לעבר הפורטוגלי אחרי ההפסד לברצלונה. "אני לא חושב שאפשר להאשים את מוריניו בהפסד", אמר מרסליניו. "המשחק היה צמוד עד נקודה שבה הוא הוכרע על ידי יריבה מצוינת. השער השני של בארסה, ובמיוחד הדרך שבה הוא הובקע, פגע קשות מבחינה מוראלית בריאל. מוריניו הוא מאמן נהדר שעושה עבודה טובה בליגה. הוא מאפשר למדריד להתחרות עם ברצלונה, והוא עושה את זה בגבורה".

ובינתיים איקר קסיאס טרוד במקביל בהגרלת שמינית גמר ליגת האלופות. הקפטן הוותיק של ריאל מדריד טוען שההגרלה של הבלאנקוס לא זימנה לקבוצה שלו יריבה נוחה. "ראיתי כמה משחקים שלהם ואני חושב שזו קבוצה מסוכנת, אני לא סומך עליהם", סיפר קסיאס. "מזג האוויר והדשא יהיו גורמים שצריך לקחת בחשבון".

למרות זאת, קסיאס רוצה להתרכז במשחקים הקרובים, שכן ליגת האלופות תשוב לפעילות רק בחודש פברואר. "עד פברואר אין זמן להתכונן למשחק. עכשיו אנחנו צריכים להתמקד במפעלים שלנו בליגה ובגביע המלך".

איקר קסיאס: ”החברות עם וייה נמצאת מעל היריבות”

קאקה: ”רוצים לחזור למקום הראשון אחרי סביליה”

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully