וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול: "אסור לנו להתקבע רק על ניימאר"

בלם ברצלונה חושש מסנטוס בגמר גביע העולם לקבוצות (12:30, ס' 1, 1HD). גווארדיולה: "העדיפות לא נותנת לנו יתרון"

האם ברצלונה תזכה להניף היום (ראשון) את התואר השני שלה העונה? חודשיים וחצי לאחר שזכתה בסופרקופה, לאלופת ספרד לא צפויים חיים קלים מול סנטוס וניימאר בגמר גביע העולם לקבוצות שנערך ביפן (12:30, שידור ישיר בספורט 1 וספורט 1HD). הקטאלנים, שצריכים ללמוד להסתדר ללא דויד וייה ששבר את רגלו, מגיעים כמובן במצב רוח שפוף, אבל לפני החזרה לליגה שלהם, הם ינסו לזכות בתואר נוסף, שנתיים אחרי שעשו זאת מול אסטודיאנטס.

ברצלונה הביסה 0:4 את אל סאד הקטארית במשחק שהעלה אותם לגמר, כשאדריאנו (צמד), סיידו קייטה ומקסוול הבקיעו. הזכייה הקודמת של הקטאלנים בתואר הייתה כאמור ב-2009 אז הם ניצחו בהארכה משער שכבש מסי. מה שברצלונה בוודאי תקווה לשכוח זה את המפגש האחרון שלה עם יריבה ברזילאית, כשהקטאלנים הפסידו בגביע הביניבשתי 1:0 לאינטרנסיונל.

"השחקנים כולם הרגישו רע בשביל דויד וייה אחרי המשחק", סיפר פפ גווארדיולה לקראת ההתמודדות. "הם היו מצוברחים. אמרתי להם שזה יכול לכל אחד בכל זמן. דויד יחסר לנו בתקופה הקרובה וכעת נצטרך לזכות בגביע העולם לקבוצות בלעדיו. ייקח זמן עד שהוא יחזור מפציעה מהסוג הזה". על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה שאנחנו פייבוריטים לא נותן לנו יתרון".

קרלס פויול נתן גם הוא את התייחסותו למשחק, וסיפר: "ניימאר הוא שחקן נהדר עם עתיד גדול לפניו. כשהוא מתנייד עם הכדור, אתה אף פעם לא יודע מה יקרה. בלם אחד לא ישחק לבדו מולו, אלא כל החולייה האחורית שצריכה לעבוד יחד. הרבה אנשים מדברים על ניימאר, אבל אסור לנו להתקבע עליו, לסנטוס יש עוד שחקנים, ואנחנו צריכים לבצע הופעה מושלמת אם אנחנו רוצים לנצח".

מלבד הפציעה של וייה שמכבידה על גווארדיולה, גם אלכסיס סאנצ'ס אמור להחמיץ את ההתמודדות, כשססק פברגאס אמור למלא את מקומו לצידם של מסי ופדרו בחוד, כשאנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס וצ'אבי אמורים לשחק בקישור.

סנטוס מחפשת זכייה שלישית בתואר

סנטוס הברזילאית עלתה לגמר אחרי ניצחון 1:3 על קאשיווה רייסול היפנית, כשהסופרסטאר שלה ניימאר ינסה להסביר פעם נוספת לפפ גווארדיולה עד כמה הוא צריך אותו. אלופת הקופה ליברטאדורס זכתה במפעל בשמו הקודם, הגביע הביניבשתי, פעמיים בעבר. אגב, הזכייה שלהם ב-1962 הפכה אותם לקבוצה הראשונה מדרום אמריקה שזוכה בתואר.

מוריסי רמאליו, מאמנה של סנטוס, בטוח: "ברצלונה היא כמובן המועדון הטוב ביותר בעולם, מבחינת המבנה והארגון. אני מעריץ את גווארדיולה, אבל בברזיל אנחנו צריכים לנצח בכל יום. אם אנחנו לא עושים את זה, אנחנו מפוטרים מיידית. באירופה, במנצ'סטר יונייטד ובארסל למשל רואים את אותו מנג'ר 25 ו-25 שנים. אם גווארדיולה יכול להוביל קבוצה לניצחון בברזיל, הייתי מעריץ אותו אפילו יותר".

ובינתיים רונאלדו ורומאריו הברזילאים מחזיקים אצבעות לסנטוס. "זה יהיה משחק נהדר, וכולנו נעודד את הקבוצה הברזילאית. אני מקווה שניימאר יתפוס יום טוב, ואני אראה את המשחק בטלוויזיה", סיפר רונאלדו. רומאריו הוסיף: "אני מקווה שסנטוס תנצח, אבל אם ברצלונה תעשה את זה, אני לא אהיה עצוב".

ניימאר ינסה להוכיח לכל ברזיל שהוא בדרך להיות גדול ממסי

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully