וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "עשיתי טעות קטנה, לא גאה על כך"

הצרפתי שהגיע עצבני למשחק נגד קלן והורחק בניצחון באיירן הסביר את התנהגותו. יופ היינקס מרוצה: "הגבנו מצוין להרחקה"

המחזור ה-17 בבונדסליגה והאחרון לפני פגרת החורף הסתיים בצורה מצוינת מבחינתה של באיירן מינכן, שגברה אתמול (שישי) 0:3 על פ.צ. קלן ובכל מקרה היא יודעת שאל פגרת החורף היא תצא בראש שקט. מריו גומז (48), דויד אלאבה (63) וטוני קרוס (88) הבקיעו את השערים שהשכיחו מעט הרחקה עצבנית במיוחד של פרנק ריברי בדקה ה-33. הצרפתי התבשר כמה שעות לפני המשחק כי ייאלץ לשלם כשלושה מיליון יורו לסוכנו לשעבר שתבע אותו, מה שבסופו של דבר הוביל לפרידה מוקדמת מהדשא.

מאמן באיירן, יופ היינקס, התייחס בסיום לניצחון, ואמר: "הגיע לנו הניצחון הזה, וזו הייתה הדרך הנכונה לנצח. שלטנו במשחק ותרגמנו את הכדורגל שלנו לשערים. כמעט ולא ראיתי קבוצה עם גישה הגנתית כמו קלן". על ההרחקה של ריברי, הוסיף המאמן: "ההרחקה של ריברי עשתה את המשחק לקשה יותר, אבל הקבוצה שלי הגיבה מצוין. הם התקיפו בדקות האחרונות, אבל לא איפשרנו להם להשיג מזה משהו ושמרנו על המשמעת שלנו".

היינקס כמובן החמיא לשחקניו, וציין: "כל עוד יש לנו את שווינשטייגר מאחור וכששוב רובן כשיר, אנחנו יכולים לעשות עבודה מצוינת במחצית השנייה של העונה". ריברי עצמו אמר בסיום המשחק: "עשיתי טעות קטנה ואני לא גאה על כך. דברים כאלה קורים בכדורגל".

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:3 את קלן

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully