וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון שבה לפסגת הדרום

שי אהרון כבש ב-0:2 על כפר יונה וקבוצתו ניצלה את הפסדה של יבנה 1:0 לקרית מלאכי. צפון: אסי גלבוע מגדילה את הפער

המחזור ה-12 בליגה א' דרום סיפק עוד מהפך בצמרת. המוליכה מכבי יבנה נעצרה אחרי חמישה משחקים רצופים ללא הפסד כשנוצחה 1:0 בחוץ בקרב הצמרת מול מכבי קרית מלאכי השלישית. דקל כחלון כבש את שער הניצחון בדקה ה-45 למארחים אחרי שמאור פרץ מיבנה החמיץ פנדל בדקה התשיעית.

מי ששבה לפסגה היא הפועל קטמון שגברה בחוץ 0:2 על עירוני כפר יונה משערים של שי אהרון (30) ויובל פוגלמן (88). הפועל מרמורק עלתה למקום הרביעי אחרי 0:4 על מכבי קרית גת. מתן אוכמן (22), עופר סער (40), עידו שמש (58 בפנדל) וחיים כנפו (65 בפנדל) כבשו לרחובותים.

מנגד, מכבי קביליו יפו ממשיכה לאכזב ולאבד גובה אחרי הפסד ביתי 2:0 לאורתודוכסים לוד. חי אטיאס (12) ואבי יחזקאל (עצמי, 55) היו עם השערים של המנצחים. יוסי אבולעפיה עוד הספיק להחמיץ פנדל 11 דקות לסיום ויפו נחלצה מתבוסה ביתית.

תוצאות נוספות:

עירוני נתיבות - עמישב פתח תקוה 0:0

השקמה/רמת חן - הפועל כפר שלם 0:0

צפון

מי יעצור את אסי גלבוע? הקבוצה של ברוך סער השיגה ניצחון תשיעי ב-10 המשחקים האחרונים, 0:2 על עירוני קרית אתא, והיא ממשיכה לדהור לעבר אליפות המחוז. אבי מלכה עם התשיעי שלו העונה כבש את שער היתרון כבר בדקה ה-11 ועידו אליהו הכפיל בתוספת הזמן. בגלבוע קיבלו בשורות טובות מהמגרשים האחרים, כאשר בעקבות התוצאות הפער בפסגה גדל לשבע הפרש.

אולגה השנייה סיימה ב-1:1 ביתי מ.ס כרמיאל/צפת. אלכסיס ויינשיין הוותיק כבש למארחים בדקה ה-17, אבל דאוד עליסאת איזן בדקה ה-43. הפועל עפולה איכזבה גם היא עם 1:1 ביתי מול מכבי דליית אל כרמל. אסי אברהמי כבש בדקה ה-65, אבל ענאן נסרלאדין איזן כעבור חמש דקות.

סקציה מעלות עלתה זמנית למקום הרביעי אחרי שגברה במגרשה 0:2 על מכבי כפר קנא. ליאור דה-כלבו (48) ואילן טל (80) כבשו למעלות.

תוצאות נוספות:

הפועל דליית אל כרמל - הפועל חדרה 0:0

אחי עכו - מכבי צור שלום 3:1
לעכו: שאדי גדבאן (40). לצור שלום: אור שלזינגר (20), שלומי עשור (37, 59)

מכבי טמרה - אחווה עראבה 1:1
לטמרה: ווג'די אבו יונס (12). לעראבה: וויאם סעב (90)

אורן קורנפלד מסכם את הנעשה בליגות הנמוכות

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully