וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: כשהקרובים נכנסים לעניינים

16.12.2011 / 17:14

אחיו הצעיר של אחמד סבע ליהטט, בן דודו של ביברס נאתכו כיכב והתאכזב, ובליגה ג' קיבלנו תוצאה של מערכת טניס

התוצאה: מכבי ברקאי – הפועל מועאויה 5:7

אז נכון שזה נראה כאילו מדובר בתוצאה של מערכה צמודה בטניס, אבל מתברר שאפשר למצוא בכדורגל שלנו דברים מוזרים מאין אלה. הפועל מועאויה, שמשוועת מפתיחת העונה לנקודות ראשונות, סובלת גם ממינוס שלוש נקודות, אבל לצערה הרב חמישה שערים שהיא כבשה לא הפסיקו לה אפילו כדי להשיג נקודה. שתי קבוצות התחתית הללו נפגשו בקיבוץ ברקאי במסגרת מחוז שומרון של ליגה ג', וכך קיבלנו משחק רב אירועים. מועאויה הובילה, ברקאי החזירה ארבעה שערים וצעדה ב-1:4, האורחים הצליחו לצמק עד ל-6:5 שלוש דקות לסיום, אבל ברקאי סגרה את הסיפור עם שער של אבירם זיו. במשחק אחד הצליחה מועאויה החלשה להכפיל את כמות השערים שלה, אבל זה בטח לא ינחם אותה.

המאכזבת: מכבי כפר קנא

רק לפני שבועיים שכנה מכבי כפר קנא במקום האחרון בטבלה, אבל ניצחונות יוצאי דופן על גבעת אולגה ועל הפועל עפולה מצמרת הליגה נתנו דרייב מחודש לשחקנים של פתחאללה עבאבסה. אלא שהיום (שישי) הבנו בדיוק מה הסיבה שכפר קנא נמצאת היכן שהיא נמצאת אי שם בתחתית הטבלה. בתצוגת כדורגל חד צדדית לחלוטין כפר קנא הובסה במגרשה של צור שלום 3:0 על ידי סקציה מעלות, והרסה לה את הדהירה קדימה. אז נכון שאין יותר מדי ציפיות ממי שנחשבת לאחת המועמדות לירידה לליגה א', אבל נדמה שהקבוצה מונעת בעיקר ממפגשים מול הקבוצות הבכירות בליגה. בשבוע הבא לכפר קנא יש הזדמנות טובה לתקן כשהיא פוגשת בדרבי את הפועל, ומעניין מאוד לראות איזו קבוצה נראה הפעם.

הכוכב: עומר סבע (בני מג'דל כרום)

בתחילת העונה החל אחמד סבע, כוכבה של מכבי נתניה, ללוות את בני מג'דל כרום, שחולמת על עלייה היסטורית לליגה א'. החיבור הזה עם הקבוצה נראה בינתיים טוב מאוד כשמג'דל כרום נמצאת במקום השני במחוז צפון א', והיום המועדון הביס 1:5 את עירוני טירת הכרמל. לא פחות משלושה שערים מתוך החמישה הבקיע אחיו הצעיר של אחמד סבע, עומר סבע בן ה-21 שזהו משחקו החמישי העונה בקבוצה. בשלושה מתוך ארבעת המשחקים שבהם הוא שיחק, הוא לא שיחק יותר מ-50 דקות, אבל הפעם הוא השתולל ונתן הצגה מרהיבה. אומרים שלאח הצעיר יש כדורגל טוב, ואת העונה שעברה הוא סיים עם שבעה שערים. מי יודע, אולי בקצב הזה יימצא היורש שלו אחיו הגדול בליגת העל.

ההפתעה: הפועל הוד השרון – מכבי שעריים 0:1

היה ברור לכולנו שמתישהו זה צריך להגיע, אבל לא בטוח שרבים חשבו שההפסד הראשון של מכבי שעריים יגיעו נגד הפועל הוד השרון. אמנם הקבוצה של ערן דורון פתחה טוב את העונה, אבל משהו רע עבר עליה בשבועות האחרונים. הפסדים בלתי מוסברים למ.ס. דימונה מתחתית הטבלה (1:0 בשבוע שעבר), מ.ס. באר שבע (2:0 לפני שבועיים), הפועל רהט (2:0) וצפרירים חולון (3:1) גרמו לחשוב שמדובר בקבוצה בעלת אופי חלש שאינה מסוגלת באמת להתמודד על העלייה, אבל פתאום התפוצצות אחת שינתה לגמרי את התמונה ואולי פתחה מחדש את המאבק במחוז שרק לפני שבוע נראה היה כהולך לנוקאאוט מוקדם. שער של משה אסולין בדקה ה-50 סידר את היתרון להוד השרון, ואחרי שמוסא בן חיים החמיץ פנדל דקה לסיום, קיבלנו ללא ספק את הפתעת המחזור.

האירוע: המהפך של עין מאהל

עד הדקה ה-55 במשחק בליגה ב' בין מכבי עין מאהל למ.ס. כפרכמא, נדמה היה שהאורחים הולכים לקראת ניצחון שאמור היה לאושש את מצבם הקשה בטבלה ולהשיג ניצחון שלישי העונה. בן דודו של ביברס נאתכו העונה לשם אסלאן נאתכו הוא זה שהבקיע את שני השערים שהעלו את קבוצתו ליתרון של 0:2 בדקה ה-55, אבל דווקא אז הרחקה שלטענת אנשי כפר כמא לא הייתה, בצירוף שער שנטען על ידם כהובקע בנבדל שינה לגמרי את המומנטום. עין מאהל החלה לצבור ביטחון, מחקה את היתרון של האורחים, הבקיעה ארבעה שערים והשיגה ניצחון חמישי העונה. בסיום נשמעו טענות קשות מצד אנשי המפסידה לעבר השיפוט וממש לא בטוח שבזה יסתיים הסיפור.

המאמן: דקל מלכה (מכבי קרית מלאכי)

אחרי פתיחת העונה החלשה שעברה עליה, מכבי קרית מלאכי הצליחה למצב את עצמה כקבוצת צמרת לכל דבר. נכון שאם תשאלו אותם היום לגבי שאיפות עלייה, לא ממש יבינו מה אתם רוצים, אבל גם עכשיו אי אפשר להסתיר את העובדה שהקבוצה של דקל מלכה נמצאת במומנטום מצוין כשהיא במקום השלישי ובמרחק נקודה מהפועל קטמון המוליכה. מלכה וקרית מלאכי ניצחו את מכבי יבנה 0:1, ולמרות הסכסוכים בין המאמן לאוהדים, נדמה שיש סיכוי יותר מסביר שהקבוצה הזו תעלה על דרך המלך, אבל אינדיקציה אמיתית יותר אפשר יהיה לקבל רק בשבוע הבא כשהקבוצה תשחק נגד הפועל מרמורק.

לתגובות: orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

ליגה א': הפועל קטמון שבה לפסגת הדרום

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully