וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 1:1 לצ'לסי מול וויגאן

הכחולים ספגו שוויון מאוחר ואיבדו שתי נקודות יקרות. ניוקאסל שוב איכזבה עם 0:0 ביתי מול סוונסי, פולהאם - בולטון 0:2

המחזור ה-16 בפרמיירליג האנגלית יצא הערב (שבת) לדרך. לאור העובדה שמרבית קבוצות הצמרת תשחקנה רק ביום ראשון, במוקד העניינים עמדה צ'לסי שאיבדה הזדמנות להתקרב למרחק של ארבע נקודות מהפסגה עם 1:1 בוויגאן. עוד במחזור: ניוקאסל המשיכה בכושר הלא טוב אותו היא מציגה בשבועות האחרונים, כשסיימה ב-0:0 ביתי עם סוונסי. בתחתית גברה פולהאם 0:2 על בולטון, בעוד ווסט ברומיץ' ניצחה את בלקבורן 1:2.

וויגאן - צ'לסי 1:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים שהחזירו את אנדרה וילאש בואש המושמץ למאבק האליפות, שמטו הכחולים שתי נקודות יקרות משער שוויון דרמטי של ג'ורדי גומס בדקה ה-88 אחרי אי הבנה בין פטר צ'ך להגנה שלו. בדקה ה-59 היה נדמה שהבלוז שוב יחגגו כשדניאל סטאריג' כבש נהדר אחרי בישול של אשלי קול, אבל המעידה בדקות האחרונות תשלח את צ'לסי במצב רוח שפוף לקרב מול טוטנהאם בוויט הארט ליין באמצע השבוע, כשברקע נמצאים גם הדיווחים על רצונם של דידייה דרוגבה ופרנק למפארד לעזוב בינואר.

ניוקאסל - סוונסי 0:0

משהו לא טוב עובר על ניוקאסל בשבועות האחרונים. המגפייז סופרים כבר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, כאשר שלושה מהם הסתיימו בהפסד. הקבוצה של אלן פארדיו אמנם היתה הרבה יותר טובה ומסוכנת הערב, אלא שגם 22 איומים על השער לא הספיקו, שכן שלושה בלבד היו למסגרת. גם נסיון מספרת מרהיב של דמבה בה בדקה ה-42 לא הושיעו את המארחת. מנגד, סוונסי עדיין ללא ניצחון חוץ העונה, אך היא בהחלט תהיה מרוצה מהנקודה אותה השיגה הערב.

משחקים נוספים:

בלקבורן - ווסט ברומיץ' 2:1
לווסט ברומיץ': ג'יימס מוריסון (51), פיטר אודמווינגי (88). לבלקבורן: סקוט דאן (72)

אברטון - נוריץ' 1:1
לאברטון: לאון אוסמן (80), לנוריץ': גרנט הולט (27).

פולהאם - בולטון 0:2
לפולהאם: קלינט דמפסי (31), בריאן רואיז (34).

וולבס - סטוק 2:1
לסטוק: קווין דויל (58), פיטר קראוץ' (70), לוולבס: סטיבן האנט (17).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully