וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דרוגבה ולמפארד יבקשו לעזוב את צ'לסי בינואר

החלוץ קיבל הצעה אטרקטיבית מסין ורוצה לעזוב מיידית בעוד הקשר מתוסכל ממעמדו. וילאש בואש: "כולם זוכים ליחס שווה"

האם צ'לסי עומדת לאבד שניים מכוכביה הגדולים עם פתיחת חלון ההעברות בינואר? על פי דיווח ב"סאן", דידייה דרגובה ופרנק למפארד עשויים לעזוב את הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות. החלוץ מחוף השנהב פוזל לכסף הגדול בליגה הסינית ואילו הקשר הוותיק לא מרוצה ממעמדו ברוטציה של אנדרה וילאש בואש.

דרוגבה מסיים את חוזהו בסוף העונה והוא זועם על כך שבמועדון סירבו לבקשתו לחתום לשנתיים נוספות. על פי הדיווח, החלוץ מחזיק בהצעה מקבוצת דליאן ארבין הסינית בשכר של 200 אלף ליש"ט לשבוע, לעומת 125 אלף ליש"ט שצ'לסי מוכנה לשלם לו בחוזה לעונה אחת. לפיכך, דורגבה רוצה לעזוב מיידית ולא להמתין עד תום העונה.

למפארד, שמשחק במועדון ב-10 העונות האחרונות, לא מרוצה מכך שלאחרונה הוא איבד את מקומו בהרכב. לקשר האנגלי חוזה לעונה וחצי נוספות וגם במקרה שלו, כמו במקרה דרוגבה, נראה שצ'לסי תנסה למנוע את העזיבה כדי לא להיפגע מקצועית לקראת השלבים המכריעים בליגה ובליגת האלופות.

"הרבה שחקנים רוצים לשחק בהרכ ופרנק הוא אחד מהם. הוא מייצג את הטוב ביותר בהיסטוריה של המועדון, אבל כל שחקן זוכה כאן ליחס שווה", התגונן וילאש בואש. "אני מדבר עם פרנק כל יום והוא ימשיך להיות חשוב למועדון".

מה מצפה לצ'לסי בהגרלת האלופות?
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully