וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "נוכל לחזור למקום לו מכבי תל אביב ראויה"

15.12.2011 / 10:33

המאמן עדיין אופטימי לגבי הליגה. תסכול רב בקבוצה לאחר התיקו בקייב: "הגיע הזמן שהשחקנים יגלו יותר אחריות"

תסכול, אכזבה ואפילו כעס, אלה היו התחושות בקרב אנשי מכבי תל אביב, בסיום ה-3:3 נגד דינמו קייב, במשחק האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית, שלמעשה חתם את הפרק האירופאי עבור הצהובים לעונה זו.

התסכול הגדול בקרב השחקנים והצוות המקצועי נבע מהעובדה ששוב לא הצליחה הקבוצה לשמור על יתרון ושמטה אותו בדקות הסיום. השחקנים של ניר לוין, הצליחו במאמץ רב לחזור מפיגור של 2:0 ליתרון 2:3, לאחר שהאוקראינים ספגו שני כרטיסים אדומים ונותרו עם תשעה שחקנים. למרות זאת הפקירו שחקני מכבי את משחק ההגנה ושחקני קייב הגיעו שוב ושוב למצבי הבקעה כאשר אולג גוסב היה זה שנעץ את השוויון הכואב בדקה ה-80 ושלח את הצהובים הביתה אחרי משחק נוסף ללא ניצחון.

מכבי תל אביב הופיעה למשחק בהרכב חסר מאוד וללא שבעה שחקנים שבדרך כלל נכללים בסגל, כאשר הגיל הממוצע של המחליפים שישבו על הספסל עומד על 20 וחצי. אולם גם זה לא יכול להוות תירוץ לכך שהקבוצה סופרת משחק 13 ללא ניצחון בכל המסגרות.

"אנחנו חייבים להפסיק לספוג בדקות הסיום", אמר גורם בקבוצה ל'וואלה! ספורט'. "לא יכול להיות שאנחנו מובילים מול תשעה שחקנים ולא יודעים לשמור על היתרון במשחק כזה. הגיע הזמן שהשחקנים יגלו יותר אחריות. זו לא פעם ראשונה בתקופה האחרונה שאנחנו סופגים שערים כאלה בדקות הסיום, זה קרה גם נגד בשיקטאש בבלומפילד ומול נתניה בטדי. אנחנו שומטים נקודות מיותרות ולא מצליחים לנצח", הוסיף הגורם.

חדר ההלבשה של הצהובים בסיום המשחק, היה רחוק מלהיות שקט. כאשר מאמן השוערים אלכסנדר 'שורה' אובארוב נכנס בסערה לחדר בסיום המשחק וצעק על השחקנים בשל שער השוויון שקיבלה הקבוצה. "מה זה ההפקרות הזאת ? לא אכפת לכם. חלק מהשחקנים כאן לא יורדים להגנה, איך זה יכול להיות שלא מנצחים משחק כזה ?", צעק מאמן השוערים.
בקבוצה שוב קיימת אכזבה מיכולתם של מספר שחקנים שקיבלו הזדמנות ולא ניצלו אותה, ביניהם הבלם הברזילאי ניבאלדו שהציג יכולת רעה והחלוץ מוסא קונאטה שהיה חלש.

ניר לוין: "אשאר המאמן כל עוד יצטרכו אותי"

ניר לוין התייחס בראיון ל'עושים ספורט' בגלי צה"ל להמשך דרכו כמאמן הקבוצה: "עברנו אי אלו שינויים, אבל אני לא יודע אם אשאר בתפקיד המאמן. אני אמלא את התפקיד כל עוד יצטרכו אותי, לא הוגדרה תקופת זמן. אני ממשיך במקביל לנהל את מחלקת הנוער, כאשר כרגע הצוות שנשאר שם קיבל יותר סמכויות".

על המשחק בקייב אמר: "יצאנו ברגשות מעורבים. המחצית הראשונה נראתה גרוע, אבל במחצית השנייה חזרנו עם שער מהיר והורחק לדינמו קייב שחקן. זה נתן לנו מומנטום חיובי שבא לידי ביטוי עם המהפך שלנו. ברגע שאתה מוביל 2:3 מול תשעה שחקנים, אתה יוצא בתחושה של אכזבה לא קטנה".

על מאבק האליפות שנראה רחוק: "הליגה עוד ארוכה. יש כמות גדולה מאוד של משחקים ויכולת להשפיע ולשנות. עם כמה משחקים טובים, אפשר לחזור למקום שמכבי תל אביב צריכה להיות בו. זו דרך ארוכה ולא פשוטה, וננסה להתמיד בה. יש מספר דברים בכיוון חיובי בתקופה האחרונה. הבנתי חלק מסוים מהבעיות של הקבוצה".

אלירן עטר יוצא לדרך חדשה?

למרות הרוחות הסוערות היו גם מספר נקודות חיוביות אותן ציינו בקבוצה. השוער גיא חיימוב שחזר להרכב אחרי תקופה ממושכת על הספסל, קיבל מחמאות רבות מהצוות המקצועי וחבריו לקבוצה על הופעתו בין הקורות. חיימוב ספג אמנם שלושה שערים (שלא היו באשמתו, ר"ב), אך במספר עצירות והדיפות הציל את הקבוצה מספיגת שערים נוספים. אחת הסיבות אגב להתפרצותו של אובארוב על השחקנים, היא העובדה שמאמן השוערים חש כי במשחק טוב שמציג השוער, הקבוצה צריכה לנצח ולקחת את מלוא שלוש הנקודות.

גם החלוץ אלירן עטר, שכבש שער נפלא והיה אחראי למהלך שהוביל להרחקתו של אלמיידה בתחילת המחצית השנייה, קיבל מחמאות ובקבוצה מקווים שהשער יצליח להוציא אותו כעת לדרך חדשה של כיבושים גם בליגה.

החלוץ מואנס דאבור שכבש את השער השלישי לזכות הקבוצה אמר: "אני שמח שסיימתי את הקמפיין עם שער שחיכיתי לו הרבה זמן, ומאוכזב שלא הצלחנו לנצח ולסיים את הבית עם ארבע נקודות".

בסיום המשחק חגגו אנשי הקבוצה יום הולדת 56 למנהל הקבוצה אבנר טוויטו. היום ישובו הצהובים ארצה, כאשר ינחתו בשעות אחר הצהריים בטיסה מקייב. מחר (שישי), תקיים הקבוצה את האימון היחיד לקראת משחק הליגה נגד הפועל פתח תקווה, שיערך ביום שבת בבלומפילד.

אלכסנדר אובארוב גער בשחקנים: "למה לא יורדים להגנה?

מכבי תל אביב סיימה ב-3:3 מול דינמו קייב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully