וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובארוב צעק בחדר ההלבשה: "חלק לא יורדים להגנה"

14.12.2011 / 22:59

מאמן השוערים של מכבי ת"א גער בשחקנים, חיימוב התעצבן: "למה ב-2:3 כולם עלו?". עטר: "סיימנו עם טעם חמוץ מתוק"

מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) את הקמפיין האירופי הלא מוצלח שלה בטעם מתוק יחסית. הצהובים סיימו ב-3:3 בחוץ מול דינמו קייב וסגרו את בית ה' בשלב הבתים של הליגה האירופית במקום הרביעי והאחרון עם שתי נקודות בלבד, אותן השיגה מול דינמו קייב כשבמשחק הראשון נפרדו השתיים ב-1:1 בבלומפילד. ניר לוין ודאי מקווה שהנקודה, ובעיקר החזרה מפיגור 2:0 מול תשעה שחקנים אוקראינים תחזיר לשחקנים שלו את הביטחון.

שלא כדרכו, נכנס מאמן השוערים של הצהובים אלכסנדר אובארוב לחדר ההלבשה, וגער בשחקנים: "לא איכפת לכם. חלק מהשחקנים פה לא יורדים להגנה. איך זה יכול להיות". גם גיא חיימוב התעצבן, ואמר לחבריו: "לא הספיק לכם ה-2:3? בשביל מה כולם עולים למעלה?".

לוין אמר לאחר המשחק: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה כי הפכנו את התוצאה מ-2:0 ל-2:3 ושיחקנו מול תשעה שחקנים. היו לנו את כל ההזדמנויות כדי לנצח, אבל לא ניצלנו אותן. במחצית הראשונה שיחקנו רע מאוד והיינו בסוג של פאניקה. אחרי ההפסקה התחלנו לנוע קדימה וברור שההרחקות בדינמו עזרו לנו. בסיום המשחק שלחנו את כל הכוחות להתקפה כדי לכבוש, אבל באופן כללי לשתי הקבוצות היו הזדמנויות לנצח". המאמן סיים את דבריו בברכות לאנשי דינמו על קבלת הפנים ואיחל לנבחרת האוקראינית הצלחה ביורו 2012.

אלירן עטר הוסיף: "סיימנו קמפיין עם שתי נקודות, אבל עם טעם חמוץ מתוק, מתיקו שיכול היה להסתיים בנצחון. את השער שכבשתי אני מקדיש לאורן וחלי, חברים שלי שמתחתנים מחר".

השוער גיא חיימוב עדכן בדף הפייסבוק שלו: "איזה משחק! הרגשה מעורבת, קור מטורף, אדרנלין בשמיים. עכשיו אנחנו עם הפנים לשבת לפתח תקוה".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully