וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו ג'רזי רצתה את הווארד, אורלנדו סירבה

הנהלת המג'יק לא קיבלה את הצעת הנטס והודיעה כי היא לא מקבלת יותר הצעות עבור הסנטר. מארק גאסול נשאר בממפיס

רק מספר ימים לאחר שהצהיר דוויט הווארד בפני העיר אורלנדו ואוהדיה כי הוא אכן מתכוון לעזוב, והערב (רביעי) נדמה כי הוא עוד עשוי להישאר בפלורידה. בתחילת הערב נודע כי הנטס ניהלו משא ומתן מתקדם עם המג'יק בכדי להעביר לידיה את 'סופרמן', כשאורלנדו היתה אמורה לקבל עבורו את ג'ראלד וואלאס מפורטלנד ואת ברוק לופז מהנטס. בנוסף היו נפטרים המג'יק מחוזיהם של הידו טורקוגלו וכריס דוהון והיו מעבירים אותם אל הנטס, כמו גם בחירת דראפט עתידית, אבל רק מספר שעות לאחר מכן קיבל הסיפור תפנית.

הנהלת אורלנדו הוציעה הודעה לשאר קבוצות הליגה ובישרה להם כי מעתה והלאה היא אינה מקבלת עוד הצעות עבור הווארד, וכי בכוונתה להשאיר את הסנטר במועדון. כזכור, הווארד, אחד השמות הגדולים בשוק ההעברות כיום, הודיע כי ברצונו לעזוב לאחר שראה כי הנהלת הקבוצה לא מצליחה (או מנסה) לחזק את הסגל מסביבו. באורלנדו לא בדיוק נבהלו מהצהרתו של הסנטר, ורצו לראות בדיוק מה הם יכולים לקבל עבורו, אך נדמה כי עתה, לאחר שלא קיבלו אף הצעה מפתה, הם עשויים לשנות כיוון ולנסות להביא למועדון את דרון וויליאמס או לחלופין להצטרף למרדף אחרי כריס פול בכדי לשכנע את הווארד להישאר באופן סופי.

אגב, אפשר ללמוד עד כמה הנטס היו מעוניינים בהווארד, מההצעה שהגישו למג'יק. על פי צ'אד פורד מ-ESPN הציעה ניו ג'רזי להעביר לא רק את ברוק לופז, אלא גם חמש בחירות דראפט מהסיבוב הראשון, שתיים מהן של שנה הבאה, ואלו של 2014, 2016 ו-2016. מי יודע, ייתכן שעוד כמה שנים הם עוד ישמחו על כך שאורלנדו לא קיבלה את ההצעה.

* מארק גאסול לא הולך לשום מקום בארבע העונות הקרובות. הסנטר הספרדי בן ה-26 הודיע בטוויטר שלו כי הגיע להסכמות עם ממפיס ויישאר במועדון תמורת 58 מילון דולרים. גאסול רשם 11.7 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע לשמקח בעונה הרגילה, כשהממוצעים שלו בפלייאוף עלו ל-15 נקודות ו-11.2 ריבאונדים, מה שהפך את הסנטר שהיה שחקן חופשי מוגבל לאחד המבוקשים בשוק. עם זאת כאמור, הגריזליז ימשכו להינות ממנו בשנים הקרובות.

* מייק דאנטוני וניו יורק עדיין מחפשים להתחזק, כשעתה המטרה הפכה להיות ג'מאל קרופורד, אותו קרופורד שדאנטוני בחר לשחרר רק כמה שבועות אחרי שנכנס לתפקיד ב-2008. "דיברתי איתו כמה פעמים בימים האחרונים", אמר המאמן, "התחנפתי די הרבה, אבל זו החלטה עסקית עבורו". ואכן, על פי הדיווחים קרופורד כבר הודיע למקורביו כי ניו יורק אינה אופציה, ועתה נותרו רק סקרמנטו, שהציעה לשחקן 6.5 מיליון דולר לעונה, ופורטלנד, שהציעה 10 מיליון לשתי העונות הקרובות.

ובינתיים: ננה נשאר בדנבר, הקליפרס מוותרים על פול

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully