וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט נגד דייויד סטרן: "אנחנו ממהרים מדי"

ותיקי בוסטון ביקרו את הבלאגן סביב הפתיחה החפוזה של העונה. ננה נשאר בדנבר, גריפין: "נסתדר גם בלי כריס פול"

קיצור עונת ה-NBA ל-66 משחקים בשל השביתה הייתה אמורה להקל על הקבוצות עם הכוכבים הוותיקים, אלא שהלו"ז הצפוף וההחלטה להוציא את הליגה לדרך כבר בחג המולד שינתה את התמונה, ונראה שהשנה עומס המשחקים יהיה כבד אפילו יותר מהרגיל.

"כולם רואים שאנחנו ממהרים מדי", אמר קווין גארנט, שהסלטיקס שלו החלו להתאמן בסגל מלא רק אתמול, 12 יום לפני משחק פתיחת העונה שלהם. "צריך לבנות דברים כמו כימיה בקבוצות, אתה לא יכול סתם לזרוק משהו לסיר טיגון, לשים אותו על טורטיה ואז לחמם את זה במיקרוגל ולצפות שהוא ייצא טעים. מי שיודע לבשל מבין על מה אני מדבר".

"כולם מדברים עכשיו על כריס פול, אבל אני לא מבין למה הם מופתעים", המשיך הביג טיקט ולא היסס לתקוף ישירות גם את הקומישינר. "סטרן תמיד היה עקשן לגבי מתי ואיך הוא רוצה שהדברים ייעשו".

חברו פול פירס הוסיף: "היה אפשר להימנע מהסיטואציה הזו, עם כל הטריידים שנופלים והבלאגן בסגלים של כל הקבוצות. הפתרון היה לאפשר תקופה של החתמות והעברות לפני פתיחת מחנות האימונים".

* דנבר השיגה את אחת המטרות העיקריות שלה בשוק ההעברות כשהצליחה להחתים מחדש את ננה לחמש שנים תמורת 67 מיליון דולר. הסנטר הברזילאי שמשחק בנאגטס מאז שהגיע לליגה ב-2002, היה שחקן חופשי וחוזר נמרצות על ידי ניו ג'רזי, יוסטון ואינדיאנה. דנבר, שתחסר את קניון מרטין, ווילסון צ'נדלר וג'יי אר סמית שלא שוחררו מקבוצותיהם בסין, התחמשה הלילה ברודי פרננדס וקורי ברואר שהגיעו מדאלאס תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט.

* בלוס אנג'לס מדווחים שהקליפרס עדיין מנסים להוציא אל הפועל את הטרייד שינחית את כריס פול, ובינתיים התייחס בלייק גריפין למצבה העדין של קבוצתו: "כמובן שנשמח לקבל את כריס, אבל אם זה לא יסתדר כולם יהיו מוכנים לצאת לדרך עם הסגל הנוכחי. אני מאמין שנוכל לעשות דברים עם מה שיש לנו".

הפיצוי של סטרן: השבועים הראשונים של העונה ישודרו בחינם

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully