וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: כוונה לקצץ בחוזהו של אביחי ידין

14.12.2011 / 14:50

קשר הפועל ת”א שוקל עזיבה לאור הרצון של טביב להפחית ממעמדו. אדל לקראת לגיה: ”רוצים לנצח בשביל קשטן”

קשר הפועל תל אביב, אביחי ידין, נמצא במגעים עם מכבי חיפה ומספר נוסף של קבוצות מאירופה. לפיכך נראה שלא רק דרור קשטן שוקל את המשך דרכו של השחקן במדים האדומים, ושגם ידין מבין את הסיטואציה על פיה המשך שיתוף פעולה עם המאמן הוא כמעט בלתי אפשרי.

כזכור, מתחילת העונה קיימת מערכת יחסים סבוכה בין המאמן לשחקן, מערכת יחסים שידעה בעיקר מורדות. לאחרונה גם החליט קשטן לקנוס את ידין ב-15 אלף דולר לאחר שלטענתו הקשר התלונן על כך שהוא הוסב לעמדת הבלם. יחד עם זאת, לטענת מקורבים לשחקן, מערכת היחסים עם קשטן היא לא הסיבה היחידה לפיחות במעמדו. לוואלה! ספורט נודע שהבעלים אלי טביב מנסה כבר מספר חודשים לקצץ בחוזהו של הקשר, כשהכוונה היא להציע לו 140 אלף דולר לעונה במקום ה-220 אלף שהוא מרוויח כעת. לטענת מקורביו של הקשר, זו גם הסיבה בגללה טביב אישר את הקנס הגבוה שהוטל עליו.

בימים האחרונים נעשו גישושים מצד נציגים מטעם מכבי חיפה שניסו לברר האם הוא יהיה מעוניין לעבור למועדון הירוק. יחד עם זאת, בחיפה יודעים שעד שלא יתקבל אישור רשמי אישור לנהל עם ידין מו"מ, לא תוגש לו הצעה רשמית כי דבר כזה מנוגד לתקנון ההתאחדות שקובע כי אסור לבצע לשחקן תחת חוזה. אגב, אחת מהאופציות שהועלו לאחרונה היא עסקת חליפין במסגרתה ידין יעבור לחיפה בעוד מוחמד גדיר יעשה את הדרך ההפוכה.

סוכנו של ידין, רונן קצב, הגיב לדברים כשאמר: "לא היה ולא נברא, כל הידיעה הזו היא קשקוש אחד גדול. לא פנו אלינו לא מהפועל תל אביב ולא ממכבי חיפה".

מהפועל תל אביב מסרו לוואלה! ספורט בתגובה: "בניגוד לנטען בכתבה, אביחי ידין לא התבקש לקצץ בשכרו על ידי אלי טביב או כל גורם אחר בהנהלה. כמו כן, לא קיימת אף הצעה ממכבי חיפה וידין לא יעזוב את הפועל תל אביב".

מעבר לכך נראה שבהפועל תל אביב ייתכנו שינויים פרסונליים בקרוב. היו"ר דורון אוסידון, שמוערך על ידי הרבה גורמים במועדון, עשוי לסיים את תפקידו או לחילופין להתבקש על ידי טביב לעבור לעמדת המנהל, אותה ממלא באופן זמני הסקאוט יעקב הלל.

לאור ההפשרה ביחסים בין אלי טביב לגבי קצרה, מופעלים על האחרון לחצים לחזור לתפקיד היו"ר אותו הוא מילא בעבר. אם קצרה ייענה לחיזוריו של טביב, אוסידון יוחלף וככל הנראה תיווצר בעיה גם עם המנכ"ל ניר ענבר, המקורב מאוד לאוסידון. אם קצרה יסרב, הדברים יישארו כפי שהם עכשיו לפחות עד תום העונה.

אדל: "רוצים לנצח בשביל קשטן"

בתוך כך, ללא דרור קשטן שיושב שבעה על אחיו שמת מוקדם יותר השבוע, הפועל תל אביב מתכוננת למשחק מחר נגד לגיה ורשה (חמישי, 20:00, ספורט1). לפיכך מי שהגיעו למסיבת העיתונאים היום הם מאמן הכושר רון ציבלין שיעמוד מחר על הקווים, והשוער אפולה אדל.

"המטרה שלנו ברורה: להמשיך לנצח ולהוכיח שחבל שלא הצלחנו לאסוף נקודות בהתחלה", אבל ציבלין, "בהתחשב בזה שדרור לא נמצא איתנו, כל שחקן אמור לקחת יותר אחריות, להיות מפוקס ולבוא עם רצון לנצח. דרור מעורב בהכל, אני נפגש אתו מדי יום. הוא עדיין קובע איך ייראה האימון ואיך הקבוצה תשחק מחר".

השוער אפולה אדל אמר: "נעשה הכל לנצח את המשחק האחרון באירופה בשביל האוהדים והמאמן שאיבד את אחיו. אנחנו רוצים לשמח אותו. אנחנו רוצים להראות לכולם שהפועל היא קבוצה טובה. רואים שהשחקנים ביחד ואנחנו מנסים לעשות דברים טובים. הפועל זו משפחה, אני מקווה שלמדנו מההפסד בפולין ושמחר ננצח".

הרכב משוער: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, מור שושן, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה, מחמוד עבאס, מירקו אורמוש, עומר דמארי, טוטו תמוז.

דרור קשטן נגד אביחי ידין: תולדות הסכסוך

עומר דמארי הורחק ממשחק ליגה אחד בפועל

סקורזה: "לא מפחיתים בחשיבות המשחק"

בינתיים, יריבת הפועל לגיה ורשה נחתה בארץ ואפילו הספיקה לערוך טיול בירושלים ובכותל. הפולנים, שכבר הבטיחו את המקום השני בבית ואת העלייה, השיגו כבר תשע נקודות בבית, וכזכור ניצחו 2:3 את הפועל תל אביב במפגש הקודם. לגיה נמצאת במקום השני בפולין עם 33 נקודות ומפגרת אחרי שלאסק ורוצלאב בארבע נקודות. במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, אמר מאמן לגיה מאצ'יי סקורזה: "אנחנו מקצוענים ומייצגים מועדון גדול ואת פולין בזירה הבינלאומית, אז אסור לנו להפחית מחשיבות המשחק. ציפינו שפ.ס.וו איינדהובן תשלוט בבית הזה, אבל אנחנו שמחים שהשגנו את המקום השני".

סקורזה המשיך ואמר: "הנקודות האירופיות חשובות לנו. אנסה כמה שחקנים בעמדות אחרות והמשחק מול הפועל הוא הזדמנות מצוינת לעשות את זה. אנחנו יודעים שהפועל משחקת התקפי בבית, ושיש לה שחקנים התקפיים מצוינים כמו טוטו תמוז, עומר דמארי ועמרי קנדה. אני מעריך מאוד גם את נוסא איגייבור. בשלב הבא? אני מאמין שיש פה הרבה שחקנים שישמחו לקבל את מנצ'סטר יונייטד. עשינו התקדמות משמעותית בליגה האירופית, נגד יריבות חזקות מאוד".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully