וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: עומר דמארי וטל בן חיים הורחקו ממשחק אחד

חלוץ הפועל ת”א נענש בעקבות התנועה המגונה לאוהדי מכבי חיפה. חלוץ המלאבסים הורחק בשל טענה כי ירק על אוהדיו

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להרחיק את חלוץ הפועל תל אביב ממשחק אחד בפועל ושניים נוספים על תנאי בעקבות תנועה מגונה שביצע לעבר אוהדי מכבי חיפה לקראת סוף המשחק בין הקבוצות לפני כשבוע וחצי. המשמעות היא שדמארי לא יוכל לשחק במשחק הליגה הבא של הקבוצה, ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה.

עוד לפני ההחלטה על גזר הדין, מנכ"ל הפועל, ניר ענבר, אמר: "דמארי בעל עבר נקי ותרומה רבה לנבחרת ישראל. סארי פלאח ממכבי חיפה ירק על שחקן אחר וקיבל שני משחקים על תנאי בגלל העבר הנקי שלו. המעשה שלו היה חמור יותר ואני מקווה שבית הדין לא יעשה איפה ואיפה". הדברים הללו כאמור לא שיכנעו את הדיינים.

שחקן נוסף שעמד לדין היום הוא חברו של דמארי, טל בן חיים ממכבי פתח תקוה, שעל פי ההאשמה ירק אל עבר אוהדי קבוצתו. בן חיים ספג עונש זהה לזה שספג דמארי, כלומר הרחקה ממשחק אחד בפועל ושניים על תנאי, כך שגם הוא לא ייקח חלק במשחק ביום ראשון.

כמו כן, בית הדין החליט לדחות את פסק הדין בעניינו של פרוספר אזגי, שעמד לדין בעקבות התקרית בשבוע שעבר במסגרתה הגיע למתחם חודורוב כדי להשיג כרטיס כניסה למשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה, ולאחר מכן התעמת פיזית עם הבעלים של האדומים אלי טביב, ועם היו"ר דורון אוסידון.

אזגי, חבר הנהלת ההתאחדות ובעליה של הפועל אשקלון מהליגה הלאומית, נשאל אם הוא יודע מדוע הגיע לבית הדין והאם קרא את התצהיר והשיב: "קודם כל אני רוצה לדעת למה אני פה והאם יש מגמה לפגוע בי כחבר התאחדות. אם יש מטרה כזו אני אשים כאן ועכשיו את התעודה. התצהיר אינו נכון. אני חושב שאני בכלל לא אמור להיות פה. לא ייצגתי את ההתאחדות לכדורגל כשהגעתי לוולפסון. ייצגתי את עצמי והגעתי כאדם פרטי".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully