וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן התבקש לא להגיע להכנות של מכבי חיפה

14.12.2011 / 11:18

הקשר נלקח לשיחה עם אלישע לוי והופתע כששוחרר בשל אזכרת אביו החלה רק בראשון. חיפה: "כהן שוחרר למספר ימים"

אלישע לוי לקח את הקשר תמיר כהן לשיחה בארבע עיניים ובתום השיחה הוחלט כי הקשר לא יגיע למלון יחד עם שאר שחקני הקבוצה ולא יצפה במשחק מול שאלקה. השיחה הזאת הפתיעה מאוד את השחקן, ועל פי גורמים שונים במועדון הסיבה היא הרשמית לכך היא "היכולת והפציעה, וכמו כן אזכרת אביו שתתקיים בקרוב".

על פי מקורביו של כהן הקשר אמר: "לא ביקשתי לא להיות בסגל, אבל יש מאמן ואני מקבל את ההחלטה שלו". ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "תמיר כהן שוחרר למספר ימים בגלל שהוא חוזר מפציעה וגם בגלל שמדובר בשבוע לא פשוט עבורו. הוחלט לתת לו להיות עם המשפחה לפני שהוא יצא תמיר קיבל את ההחלטה. הוא חיבק את אלישע ואיחל לו הצלחה".

יש לציין כי האזכרה אמורה להתקיים רק ביום ראשון, ולכן שחקנים בקבוצה הביעו פליאה מדוע כהן שוחרר מהמשחק וגם התבקש שלא להגיע למלון יחד עם הקבוצה. "הופתענו מאוד כשתמיר לא הופיע ברשימת הסגל, זה היה הלם מוחלט", אמרו שחקנים בקבוצה. כהן, אגב, לא מתכוון לבקש לעזוב.

כהן קיבל לאחרונה הזדמנות לחזור להרכב הקבוצה, ובמועדון הרגישו שכהן חוזר לעצמו לאחר תקופה ארוכה. לאחר ההפסד להפועל תל אביב כהן לא נכלל בסגל בגלל פציעה, אך התאמן השבוע כרגיל ואתמול נלקח לשיחה, שבעקבותיה לא ערך את ההכנות עם הקבוצה. הקשר מחזיק בחוזה לשלוש עונות, תמורת כ-300 אלף יורו לעונה, אחד החוזים היקרים במועדון. תגובתו של אלישע לוי תובא לכשתתקבל.

שחקן נוסף אמר: "לא ברור מה קרה אתמול, אבל שמענו שהייתה שיחה לא קלה בין תמיר לאלישע. אם הייתי במקומו, לא הייתי משלים עם המצב. הוא שחקן שהגיע מבולטון אחרי עונה לא קלה והיה צריך זמן להשתקם ולחזור לעצמו. ההדחה מהסגל היא מכה גדולה עבורו. ברור שיהיה קשה לו להתאושש מזה, במיוחד שמדובר בשחקן בכיר יחסית".

האם אוהדי מכבי חיפה הם בכיינים ומפונקים?
22:05, ערוץ 9: מכבי חיפה - שאלקה
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully