וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "מתייחסים למשחק בשיא הרצינות"

13.12.2011 / 20:30

מאמן מכבי ת"א מקווה להופעה טובה בקייב (ד', 20:00, 9): "יעזור לביטחון בליגה". ברק יצחקי לא ייכלל בסגל

מכבי תל אביב תסיים מחר (רביעי, 20:00, שידור חי בערוץ 9) את העונה האירופית שלה במשחק חוץ מול דינמו קייב. הצהובים השיגו נקודה אחת בבית ה' מול אותה קייב (1:1) ויקוו לסיים את הקמפיין בטעם טוב. למארחים סיכוי קלוש לעלות לשלב הבא. הם חייבים ניצחון ביתי בתוספת ניצחון חוץ של סטוק על בשיקטאש בהפרש כולל של לפחות חמישה שערים.

הקבוצה קיימה הערב את מסיבת העיתונאים הרשמית והעיתונאים המקומיים התרגשו לראות את אלכסנדר אובארוב, שוער נבחרת ברית המועצות לשעבר, נוטל בה חלק. "למכבי תל אביב אמנם אין סיכוי להעפיל, אבל זה עדיין משחק חשוב עבורנו, גם מבחינת ההופעה, גם איך שהקבוצה תיראה וגם הביטחון לקראת שאר משחקי הליגה. אנחנו נשחק עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותנו, על אף העובדה שמספר שחקנים פצועים נאלצו להישאר בארץ", אמר המאמן ניר לוין.

לוין המשיך: "אנחנו מכירים את דינמו קייב מהמשחק בין הקבוצות שנערך בישראל וגם מהמשחק נגד סטוק. כמובן שאנחנו רוחשים לה הרבה כבוד ונערכים למשחק קשה מול יריבה שטובה מאוד בבית. אנחנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות ולכן הגענו יומיים לפני המשחק בשביל להתאקלם ולהכין את הקבוצה בצורה הכי טובה".

שרן ייני הוסיף: "הסתובבנו קצת בעיר ומאוד התלהבנו שתארח את אליפות אירופה. זה מאוד מרגש. תמיד טוב שהשחקנים הדומיננטים (בקייב) לא משחקים, אבל גם לנו יחסרו מספר שחקנים דומיננטים ובכל אופן אנחנו נשחק את המשחק שלנו בשביל לעשות תוצאה טובה".

החלוץ ברק יצחקי, שנטש אמש את האימון בשל כאבים באגן ובמפשעה, שוב לא התאמן והוא לא יהיה בסגל למשחק. יצחקי מצטרף לרשימת נעדרים ארוכה הכוללת את: סאבו פאביצ'ביץ', רוברטו קולאוטי, האריס מדוניאנין, רפי דהן, גיז'רמו ישראלביץ' ויואב זיו.

ההרכב המשוער: ברק לוי, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, קלמי סבן, משה לוגסי, גל אלברמן, דור מיכה, רועי קהת, מוסא קונאטה, אלירן עטר.

גוסב: "צריך לעשות את הבלתי אפשרי"

דינמו קייב מגיעה אחרי ניצחון חוץ 0:1 על קרפטי לבוב שהוציא אותה לפגרת החורף מהמקום הראשון. הקבוצה לא הפסידה בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות וניצחה בחמישה מהם. אגב, דינמו לא הפסידה משחק בית במסגרת המפעל המשני (הליגה האירופית וגביע אופ"א) ב-16 משחקיה האחרונים מאז נובמבר 1992.

מאמן דינמו יורי סיומין התייחס בעיקר למשחק המקביל: "לא נתעדכן בתוצאה מטורקיה תוך כדי המשחק כי אין לזה משמעות. יש לנו סיכוי קטן וננסה לנצל אותו. אני יכול להגיד שקבוצות אנגליות תמיד משחקות ברצינות ויעילות. סטוק מסוגלת להפתיע. אנחנו מגיעים במצב רוח טוב, למרות שיש לנו הרבה פצועים".

אולג גוסב הוסיף: "כששיחקנו בישראל, הם היו חזקים מאוד אבל מאז חלה ירידה אצלם. אל תשכחו ששיחקנו שם ב-35 מעלות ב-10 בלילה. מחר אנחנו צריכים לעשות הכל, את האפשרי והבלתי אפשרי".

דינמו תחסר חמישה שחקנים בכירים בגלל פציעות: השוער אלכסנדר שובקובסקי, אנדריי שבצ'נקו, אוגניין ווקוייביץ', גוראן פופוב וטאראס מיכאליק. מקסים קובאל בן ה-19 יפתח בין הקורות.

ההרכב המשוער: מקסים קובאל, לאנדרו אלמיידה, בטאו, ייבגני קצ'רידי, אולג גוסב, קוראה, אלכסנדר אלייב, דניס גרמאש (הארונה לקומן), ארטם מילבסקי, אידייה בראון, אנדריי ירמולנקו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully