וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: סטיאווה בוקרשט עלתה לשלב הנוקאאוט

הקבוצה הרומנית ניצחה 1:3 את א.א.ק לרנקה ועלתה על חשבון חיפה. ויסלה קרקוב ניצחה 1:2 ועלתה בזכות התיקו של פולהאם

ערב ההכרעות הראשון מבין שניים במחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית סיפק לא מעט דרמות. לאציו, שהייתה עם הגב לקיר, עלתה לשלב הנקאאוט בבית ד' והשאירה את ואסלוי בחוץ. בבית ה' של מכבי תל אביב, בשיקטאש גברה על סטוק 1:3 וסיימה על חשבונה במקום הראשון ובבית ו', סן ז'רמן ניצחה את בילבאו 2:4, אבל הודחה בשל ה-2:3 של זלצבורג על סלובן ברטיסלבה.

בהמשך הערב: ויסלה קרקוב של מאור מליקסון (89 דקות) ודודו ביטון (לא שותף) ניצחה 1:2 את טוונטה. הפולנים חגגו לאחר שפולהאם ספגה שער בדקה ה-90 וסיימה ב-2:2 מאכזב בבית מול אודנסה. החצי השני של המשחקים יושלם ביום חמישי ואז תתבהר תמונת העולות הסופית, לקראת ההגרלה שתיערך בשישי.

בית ד'

ציריך - ואסלוי 0:2

הקבוצה הרומנית המפתיעה הגיעה למחזור האחרון כשהכל בידיים שלה. ניצחון בשוויץ היה מבטיח לה את הכרטיס לשלב הנוקאאוט ללא קשר לתוצאה במשחק המקביל, אבל השוויצרים השיגו ניצחון ראשון בשלב הבתים ושלחו את לאציו לשלב הבא. מאזן האימה של ואסלוי במשחקי החוץ באירופה - ללא ניצחון בשמונת משחקיה האחרונים מאז אוגוסט 2008 - נמשך. הרומנים נלחצו מהיתרון של לאציו ובסופו של דבר גם ספגו פעמיים מרגלי שאבייר מרגאיראז (69) ואוליבר בוף (90).

לאציו - ספורטינג ליסבון 0:2

הביאנקוצ'לסטי, שעושים חיל בליגה, הגיעו למחזור האחרון עם הגב לקיר, אבל הצליחו לעשות את העבודה עם עזרה גדולה מציריך. ליבור קוזאק הצ'כי פתח על חשבון מירוסלב קלוזה ובדקה ה-43 נגח את שער היתרון. ג'וזפה סקולי היה עם השני בדקה ה-55 והתכולים עברו להאזין לנעשה בשוויץ משם הגיעה הבשורה: ואסלוי מעדה והקבוצה של אדי רייה, שהודחה בשלב הבתים במפעל בעונת 2009/10, ממשיכה לשלב הבא.

בית ה' (הבית של מכבי תל אביב):

בשיקטאש - סטוק 1:3

במשך דקות ארוכות הטורקים חששו מהדחה, אבל בסופו של יום הם מסיימים את הבית במקום הראשון. הפתיחה הייתה רעה מאוד. דינמו קייב הובילה 0:2 על מכבי תל אביב בעוד ריקרדו פולר כבש לאורחים, שעלו בהרכב חסר, בדקה ה-29. אלא שמבקביל לבשורות מקייב, המארחים הבינו שהעלייה מובטחת ועברו לחפש את המקום הראשון. בדקה ה-59 הכשיל מתיו אפסון את הוגו אלמיידה ברחבה והורחק ומנואל פרננדש איזן. רבע שעה עברה והפורטוגלי עבר לתפקיד המבשל ומוסטפא פקטמק גרם למהפך בראשות הבית. אדו סגר עניין בדקה ה-82 ומנע מבשיקטאש מפגש אפשרי עם מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי בסיבוב הבא.

בית ו'

פ.ס.ז' - אתלטיק בילבאו 2:4

קבוצת המיליונים של סן ז'רמן מסיימת את דרכה האירופית ולראשונה מאז 1976/77 לא תהיה נציגה צרפתית בשלב הנוקאאוט של המפעל המשני. בילבאו הגיעה רגועה ובהרכב חסר, אבל נהנתה משער נגיחה של יון אורטנצ'ה בן ה-19 כבר אחרי שלוש דקות. חאבייר פאסטורה (21) ומתיו בודמר (41) הפכו והחזירו את התקווה ליציעים, אבל אז הגיעו בשורות רעות מברטיסלבה ובנוסף, דויד לופס איזן בדקה ה-55 וחיסל את הסיכויים. ננה המארח עוד החמיץ ברשלנות בדקה ה-84, אבל עצמי של איניגו פרס (85) ופנדל מוצלח של גיום הוארו (90) סידרו לצרפתים ניצחון שלא עזר להם. סן ז'רמן תמשיך להתמקד במאבק האליפות בליג 1.

סלובן ברטיסלבה - רד בול זלצבורג 3:2

הקבוצה האוסטרית שחזרה את ההישג מלפני שנתיים, העפלה לשלב הנוקאאוט, בזכות קאמבק נדיר. האוסטרים היו תלויים בעצמם וידעו שניצחון חוץ יעלה אותם בכל מקרה בשל היתרון במפגשים הפנימיים מול סן ז'רמן. אלא שהסלובקים היממו בפתיחה עם צמד מהיר של מילוש לאצ'ני תוך שלוש דקות (3, 6). זלצבורג לא התרגשה והחזירה מלחמה. בדקה ה-19 צימק יקוב יאנטשר בפנדל ולאונרדו איזן כעבור ארבע דקות. שער עצמי של מריאן האד (52) סגר עניין ושלח את האוסטרים לחגוג. ברטיסלבה, שעברה את רומא בפלייאוף, מסיימת את הבית עם נקודה אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית י' (הבית של מכבי חיפה):

סטיאווה בוקרשט - א.א.ק לרנקה 1:3

מי האמין שהקבוצה הרומנית תעפיל לשלב הנוקאאוט לאחר התבוסה 5:0 על ידי מכבי חיפה בקרית אליעזר וכל הבלגן שעבר שם עם רוני לוי? אף אחד לא האמין, אבל סטיאווה בוקרשט עשתה את זה ובגדול כשניצחה 1:3 את א.א.ק לרנקה ועלתה לשלב הבא מהמקום השני עם שמונה נקודות.

בדקה ה-55 הצליחו הרומנים לכבוש את שער היתרון. אנדר מוריו הכשיל ברחבה את סטפן ניקוליץ'. ראול רוססקו בעט את הפנדל נהדר פנימה וקבע 0:1 לסטיאווה. הקפריסאים הצליחו לאזן בדקה ה-61 משער של גורקה פינטאדו בנגיחה לאחר בישול של אדווין לינסן. לרנקה הרגישה בעננים, אבל רק עד בדקה ה-70, שם הצליחה סטיאווה לכבוש את השני כשנגיחה של סטפן ניקוליץ' קבעה 1:2 לאחר פאבלו ברנדאן. אם מישהו חשב שלמכבי חיפה יש עוד סיכוי אז הגיעה הדקה ה-85 ובעיטה נהדרת של ניקוליץ' שפגעה בקורה וחדרה פנימה כדי לקבוע 1:3 ולהבטיח את העלייה של סטיאווה בוקרשט לשלב הבא.

בית י"א

ויסלה קרקוב - טוונטה 1:2

אלופת פולין עשתה את העבודה במגרשה, ובסופו של דבר גם שמעה את הבשורות שרצתה מלונדון כשפולהאם ספגה שער בדקה ה-90 וסיימה ב-2:2 מול אודנסה, שהעלה את הקבוצה הפולנית של מאור מליקסון ודודו ביטון לשלב הבא.

לוקאש גרגולה העלה את רף התקוות עם שער נהדר בדקה ה-12, אך במהרה הגיעו החדשות על שני שערי היתרון של פולהאם. ההולנדים הבטיחו את המקום הראשון בבית טרם המשחק, אבל החזירו עם שער שוויון במספרת אדירה של לוק דה יונג בדקה ה-39. עם פתיחת המחצית השנייה שלח שוער ויסלה סרגיי פארייקו כדור ארוך לצבטאן גנקוב הבולגרי ששלח את ויסלה לשלב הבא. מאור מליקסון שיחק 89 דקות. דודו ביטון לא שותף.

פולהאם - אודנסה 2:2

הקוטג'רס, שניצחו רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלהם, אכזבו גם בליגה האירופית, אותה התחילו אי שם ביוני כבר בשלב המוקדמות הראשון. פולהאם ספגה שער של דג'יאבי פאל בדקה ה-90 שמנע ממנה עלייה לשלב הבא וקבע 2:2 דרמטי במשחק. פולהאם כבר הובילה 0:2 משערים של קלינט דמפסי בדקה ה-27, קרים פריי כבש את השני בדקה ה-31, אך ספגה שער של האנס הנריק אנדראסן בדקה ה-64 ואת אותו השער בדקה האחרונה והודחה. אלון יפת וצוות שופטים ישראלים ניהל את המשחק.

בית י"ב

אנדרלכט - לוקומוטיב מוסקבה 3:5

שטורם גראץ - א.א.ק אתונה 3:1

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully