וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת מכבי ראשל"צ צפויה למנוע את הדחת משה קליסקי

13.12.2011 / 10:47

ליושב ראש ראשון לציון אמור להיות רוב בהצבעה על הדחתו. באומן אחרי ההפסד למכבי ת"א: "הסיטואציה הייתה כמו שרצינו"

מתח רב שרר אמש (שני) בסביבות חדר ההלבשה בראשון לציון בסיום משחק ההפסד למכבי תל אביב 76:75. מצד אחד ניסו בצוות המקצועי להרים את השחקנים אחרי ההפסד, ולקראת המשחק החשוב מול הפועל ירושלים ביום שבת, ומצד שני הסתודדו חברי עמותת הקבוצה לקראת הישיבה שתיערך היום, בה אמורה להתקיים הצבעה להדחתו של יו"ר הקבוצה משה קליסקי.

במהלך השעות שלפני המשחק ניסו מספר חברי עמותה למנוע את קיום הישיבה היום, אך ככל הנראה הנושא אמור לעלות להצבעה, כשמסתמן שליו"ר יש רוב להמשך הקדנציה שלו בתפקיד, גם בעקבות תמיכת ראש העיר דב צור בפועלו של קליסקי. "זו טעות חמורה לנסות לזעזע את המערכת שעובדת טוב באמצע עונה", אמר אמש אחד מחברי העמותה, "הכל פה זה פוליטיקה. קשה להאמין שיצליחו להשיג רוב, וחבל בכלל שתהיה הצבעה. זה פשוט לא מכובד".

בצד המקצועי שחקני הקבוצה ניסו להבין כיצד יתרון של ארבע נקודות ברח להם מבין הידיים בדקה האחרונה: "הובלנו בדקות האחרונות על אחת הקבוצות הכי טובות באירופה, הסיטואציה הייתה כמו שרצינו", אמר הפורוורד ברנדון באומן, שנראה מתוסכל מאוד בסיום, "שיחקנו כמו שאני מאמין שרצו כשבנו את הקבוצה הזאת, אבל מול קבוצה כזאת צריך תמיד לדעת שהם מסוגלים לקלוע זריקות גדולות".

"אני רואה אותנו מכאן רק עולים למעלה", המשיך באומן, "נשטוף את ההפסד הזה במקלחת, ונתעסק בעצמנו, אי אפשר לעשות משהו עם ההפסד הזה. נכון שזה הפסד שני שלנו בשניות האחרונות, אבל אני לא אומר שאנחנו לא יודעים להסתדר בשניות האחרונות, זה הכדורסל. יש הרבה קבוצות בליגות רבות בעולם שנמצאות בסיטואציה דומה לשלנו. בשנה האחרונה שלי במכללות, נוטר דאם הפסידו ארבעה או חמישה משחקים בבאזר, אז זה משהו שאנחנו יכולים לשלוט עליו. אנחנו צריכים לעבוד על הטעויות שלנו".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully