וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית לנגפורד: "עומס? זה הכל בראש"

13.12.2011 / 10:22

קית לנגפורד לא מתרשם מהתלונות של בלאט על עייפות במכבי ת"א: "יש רוטציה, אפשר להתמודד. עכשיו הזמן לגדול כקבוצה"

מכבי תל אביב שוב לא הרשימה אתמול (שני) בניצחון על מכבי ראשון לציון, ועל אף שהניצחון קטע רצף של שני הפסדים, הצהובים מזהים את היכולת הבינונית. קית' לנגפורד הודה כי "זה היה משחק קשה, אף אחד מאיתנו לא נתן את המשחק הכי טוב שלו, אבל העיקר שניצחנו בסופו של דבר. אנחנו שמחים מהניצחון וחייבים לקחת ממנו עידוד ואנרגיות לקראת המשחק ביום חמישי מול אפס אנאדולו ביורוליג".

לנגפורד ציין כי "היה לנו עכשיו מסע ארוך של משחקים באירופה. עכשיו רק חודש דצמבר ואי אפשר לזכות באליפות כבר עכשיו. אי אפשר להגיע לפיינל פור כבר עכשיו ואי אפשר לזכות בגביע הרגע. זה תהליך ואנחנו בשיאה של עונה. למעשה, זה הזמן לגדול. הקבוצה עברה שינוי בתקופה האחרונה, ג'ורדן פארמר עזב אותנו, ואנחנו מנסים להכנס לתוך ההשלכות של כך. היו לנו הרבה משחקי חוץ וכל אחד חייב להתעלות על עצמם".

לנגפורד הודה כי הלחץ במכבי תל אביב הוא מיוחד. "הקבוצה הכי גדולה ששיחקתי בה זו חימקי מוסקבה, זה לא היה ככה לחץ", אמר הגארד, "אבל בלי שום קשר, הייעוד שלי הוא לתת כל מה שאני יכול כל הזמן, בלי שום קשר ללחץ או לא. ערב אחד זה יכול להיות 30 דקות, ערב אחרי 20 או אפילו 15 דקות, החוכמה היא לבוא לכל דקה מוכן וטוב".

אתמול דיוויד בלאט העביר סוג של ביקורת פומבית על הנהלת מכבי תל אביב, שהחליטה להשתתף בליגה האדריאטית ויצרה עומס על השחקנים, אבל לנגפורד לא מתרשם. "הגיוני להגיד שאנחנו עייפים אבל זה לא הגיוני להגיד שזה יותר מדי משחקים. אם תעשו רשימה ותראו כמה דקות כל שחקן משחק במשחק, תבינו שאף אחד לא משחק 35 דקות. יש רוטציה וכל אחד תורם את החלק שלו בדקות שהוא משחק. זה הכל בראש, יש לנו שחקנים טובים בקבוצה בעלי יכולת פיזית גבוהה ואין שום סיבה שלא נוכל להתמודד עם הרבה משחקים, אנחנו נהיה בסדר".

עכשיו מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול הטורקים ביום חמישי, ולנגפורד טוען כי "המשחק ביום חמישי מאוד חשוב לנו מבחינת המיקום בבית והקבוצות שנגריל בשלב הבא. זה נכון שלא היינו במיטבנו במשחקים האחרונים, זה לא סוד, אבל יהיו לנו יומיים שלמים להתכונן למשחק הזה כמו שצריך. לרוב יש לנו רק כמה שעות להתכונן או יום אחד, הפעם יהיו לנו יומיים לעשות הכנות טובות למשחק הזה, ואני מקווה שנעמוד במשימה ואני מקווה שניראה טוב יותר ונשיג את התוצאה הטובה שאנחנו רוצים".

מכבי תל אביב הבינונית גברה 75:76 על מכבי ראשון לציון

בלאט: "אופתע אם נשחק 3 משחקים בשבוע בעונה הבאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully